Mar 30, 2011

Kelam kabut

Balik jer dari sekolah,terus kelam kabut nak makan.

Tak menyempat nak tanggal baju bagai,

apalagi mama membebel lah kan,lepas tu fir tunjuk result ujian sains,dapat markah 96%, terus tak jadi mama nak bebel.

----------
Sent from my Nokia phone

19 comments:

Cik Wanie Ghani said...

matapelajaran apa yg dia dpt 96% kak?
hebat tau si Fir nie
hihihihi:)

Gieyana said...

Fir lapar tue kak..tu yg x sempat tue..tahniah buat Fir yer..:D

mummysyafie said...

terus tak jadi membebel yer kak. fir nak makan cepat tu ada kelas tambahan ke kak? or nak gi kafa?

masviona said...

wahhh terror nye fir! tahniah...:)

Redbloodsnow said...

hahaha..kene sogok dgn result ujian..teros terbantut membebel ek kak..hikhikhik


wahhhh bijaknya firrrrr. zie time sekolah dulu TAK PERNAH okeh dpt result sain cam gitu. paling tggi pun dlm 80 lbih je..huhu

SyuQ said...

hehehe. pandai firr nak tackle mama dia yg tgh howt

NM02 said...

saya pun tak sabar nak tunggu result anak2 kazen..

rasp said...

pandai fir men'cool'kan mamanya :D

momguess said...

sama mcm ank aku
xsempat2 tukar baju
hehehhe

eLLy said...

mama masak sedap pasal tu .. fir tak sabar2 nak makan ;p

kakyong said...

hehehhe... sajer lah tu buat kelam kabut.. rupanya nak bgtau result yg bagus tu... ;)

kakty,
blog kakyong.com tu ade masalah dgn server, pihak hosting masih dlm proses nak settlekan... huhuuu

✿ etiey erywan ✿ ©™ said...

mama harus tahu, balik sekolah lapar. gitulah zaman sekolah dulu.. tak sempat nyempat

adarnadzmie said...

baik2 nnt tercekik nasi tu... haha..

MrS. F!zA said...

hahaha lain kali fir kena umpan mama gitu lah baru tk kena bebel..ekekeke

I-sya said...

fir dh plan awal2 yer.. nakal sungguh.

tahniah kak.. moga anak2 akak berjaya semuanya.

Lina said...

klu subjek sains dpt 96% mmg bagus hehe... pandai yer fir buat hati mamanye sejuk :)

cikbedahlaser said...

pandai die sejukkan ati mama die.. klu dpt teruk tu.. mau kena mrh tu.. bagus fir. usaha lg..

NzA said...

wah, fir pandai sains ye..tahniah....lapo sgt la tu xsmpt buka baju ye......

Softtouch [Hanim] said...

tahniah fir...semakin cemerlang dia dlm pelajaran..sejuk perut kty kan...