Mar 10, 2011

Gerimis mengundang

Gerimis mengundang.jpg by attyfir
Gerimis mengundang.jpg a photo by attyfir on Flickr.
Pagi ni hujan gerimis,ingat malas nak keje,tapi bila fikir balik.,nak buat apa kat umah,

kalau cuti esok besh gak,leh pergi Matta Fair..ke nak cuti minggu depan,alor aty senang bulan depan je sekali.

Note: Bukan main sedap lagi mee goreng ,tengah teman firdaus sarapan

.

17 comments:

Cik Wanie Ghani said...

nyum nyum,
mee goreng,
sedapppppppp:)

Matta Fair?
pergi jgn x pergi,
hihihi

Lina said...

kak tyyyyyyyy!!!! mee goreng tu buat sy laparrrrrrrrrrr!!!!

Zura said...

mmg menyelerakan...kty masak ke..???

Redbloodsnow said...

wahhh sedapnyaaa mee goreng ituuu.. dah lah lom breakfast lg zie nih :(

sW33tdARLiNG said...

pergghh tetiba terasa nak makan mee goreng basah mcm tu

Queen said...

nik baru plan nak buat mee goreng sarapan sabtu ni..hehehhhe

Eye_nee said...

laparrrr T..tgk mee goreng tu..dah la pg ni tak bekpes...

atty's said...

@Cik Wanie Ghani

tak tau lagi pergi ke tidak..

atty's said...

@Lina
kty tgk pun jadik lapar..huhuuhuhuhu

atty's said...

@Zura

bukan kty masak..tp mamak masak

atty's said...

@Redbloodsnow

nampak sedap sangat kan

atty's said...

@sW33tdARLiNG

jom kita makan nak ?

atty's said...

@Queen

jemput ler i dtg umah ..hehehehhe

atty's said...

@Eye_nee

apalagi kena cari mee goreng ler nampaknya

rasp said...

yummy....haiiipp sis atty..sabar2..
toleh muka jgn tengok...
DIET DIET DIET hahahahaha

Kaseh said...

pergh mee goreng..boleh pandang2 jgn pegang2..muehehehe...

ratna said...

sedapnya mee tu..