Mar 28, 2011

Dasyatnya Doa Ibu





















Sekarang tengah baca buku nie..
Pinjam kat kawan , dia beli kat Pustaka Rakyat

----------
Sent from my Nokia phone


.

13 comments:

sweethOneY said...

Nnt ada masa sharelah cite2 best dlm tu kak :D

sW33tdARLiNG said...

sebab tu ibu tak boleh nak marah anak sembarangan.. ada yang suka panggil anak dengan nama binatang bila dah marah...

saya mmg baran, tp sebolehnya tak mahu laa sampai terkeluar benda2 mcm tu

wahida said...

betul tu, mmg dahsyat doa seorg ibu..sbb tu ibu jgn sesekali terlepas cakap yang bukan2...itu jugak ibarat doa...

e.l.i.z.@ said...

gulps..mulut ibu kena jaga jgk la kan..tkt terlepas ckp especially bila tgh marah kt anak..kata2 pun doa huhuhu

mEiZ SHA said...

mesti power kan kak..:)

eLLy said...

Perghhh tajuk buku tu sungguh ngeri beb ..

Rindu la kat mak .. dah lama tak jumpa :(

Eye_nee said...

Doa Ibu kannn...menjadi selalunya...

☆ lieya latif ☆ said...

nanti akak buat review kak...best tak....tgk dari tajuk tu mmg menariks abis tu kak....mesti byk kisah teladan nieh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak jangan lupa review nyek...cam best jerk...

Eazy Izzuddin said...

nanti ce cite jalan storynye..
;)

CuTeMiUt78 said...

yup betul tu kty..

rasp said...

uissshhh dahsyattttt....review please :)

Dee said...

nti share tau kty isi buku tuh..