Mar 4, 2011

Aku kuat kah ?

Pagi tadi sarapan bersama firdaus
Aku biasalah hanya makan telur separuh masak jer..itu pun dah buat kat umah ..
fir macam biasa sebelum hantar ke sekolah agama dia nak makan roti telur

masa nak tunggu order

fir : mama tak makan ke ?
mama : mama dah makan
fir : dah berapa hari mama tak makan nasi kan ! kuat ke nanti mama kalau tak makan nasi ?
mama : Nak tergelak aku ..mesti lah kuat..mama kan besar..tengok lah badan mama nie

kadang firdaus suka benor tanya soalan mengarut..

kadang paling suka bila paksa dia jawab ..sapa cantik mama ke ct nurhaliza?

dan -dan je firdaus jawab , mesti lah mama..

tak hagak-hagak kau nak bodek mama kan..takut mama tak kasi makan eh..

mama tau lah mama tak cantik..fir..takyah lah bodek..

.Tapi kan si firdaus ni semalam mengugat iman aku tau ..geram betul dengan dia semalam

Nak tau kenapa jom terjah >> Attydiet

.

20 comments:

Ms.Lilies said...

Kakty....
Akak kuat...:)
Saya ni je susah beno nak diet....pantang tgk makanan sedap huhuhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahaha..gud boy taw fir nie...
akak nanti jom kita lepak pekena murtabak singapore yang dekat bandar baru bangi tue...hari tue eida tengok dalam JJCM

Dee said...

budak2 skrg mmg kemain kan..bijak2..takut dia kalo2 ko sakit tu kty..yelah..x makan nasi..hihihi..

Queen said...

sepanjang nik peknen ni..nik takde maslah nk 'diet' dgn cara pantang nasi..sebab memang tak lalu tgk nasi..

tp cuba fries kan..kentang la pendek kata..sekilo tu sekali hadap je rasanya..muehehhehhehhe

bintangku said...

Biasa lar.... bdk2 kan pandai bodek.

atty's said...

@Ms.Lilies

mimi selim je ..takyah ar diet.

rasp said...

cerdik fir nie...
pandai bodek mamanya hehehehehe...
leh tak i hantar sapphire training kat fir...
sapphire plak ikhlas lagik jujur...

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

uit..ieda..kty tgh diet..takleh makan murtabak.sobsob

atty's said...

@Dee

dah 5 hari dee aku tak makan nasi

atty's said...

@Queen

beshnya kalau lepas pregnant nanti cenggitu ye nik

atty's said...

@bintangku

tu lah budak2 ni kuat bodek

Kaseh said...

bijak fir nih..heeh mama kuat yang..takper..jgn risauu..mama tak makan nasik sebulan pun mama ok lagi tuh..hehe

sW33tdARLiNG said...

kalau dia bagitahu kenyataan yg sebenar, kty rasa sentap tak...?? hahahahaha

Zura said...

chaiyok kty...kuatkan azam..

atty's said...

@Kaseh

insyallah kaseh..harap berbulan2 pun x per..

atty's said...

@sW33tdARLiNG

hahahaha..kalau anak sendiri yg ckp kty tak sentap

atty's said...

@Zura

terimakasih zura.

Faizaharis2 said...

wowowowowowoo!!! caiyokkk3...akak bolehh!!!

kswsk said...

Kak ckp kat fir...lau lapo akk telan dia...sure dia seram kak..hahahaha

mummysyafie said...

hahaha..belom lagi abang. dier selalu tanya..perut mummy ada baby..bila lagi nak keluar.

agak2 nya dier tengok perut mummy muncit macam pompuan mengandung kot