Feb 7, 2011

Terpaksa menyorok-nyorok

Baru-baru ini aku ke Maybank 
nak uruskan pasal rumah aku 

Sekali tertiba aku terpandang seorang lelaki
adoi..tepuk dahi aku 
kenapa...? kenapa ? 
kenapa kah kau muncul ?

Kenapa kau muncul lagi..? (Sayang..kau tipu..tipu aku lagiii..)
Jadiknya supaya dia tak nampak aku 
terpaksa aku tutup muka aku , nasib ada sampul besar
jadiknya leh tutup muka , nampakkan mata je 
ye lah kalau tutup semua ..huru hara lak maybank tu nanti 

Lebih kurang 1 jam gak kat sana ..dia pun sama 
Tapi kadang2 dia macam curiga, 
Si akak lak leh tertiba duduk pulak sebelah dia,

Oleh sebab aku tak tau kaunter mana yang harus aku tuju 
aku tanya pegawai bank kat situ 
Bila aku toleh balik..lelaki itu memandang aku ..
sah dia cam aku ..walupun aku sudah kembang..
walupun kembang tapi comey..nak jugak !

Terus aku menuju ke meja yg sepatutnya aku berurusan 
tertiba lelaki itu datang pulak ke arah meja tu 
saja lah tu , nak sah kan .samaada itu aku atau bukan ..
tapi aku buat tak pandang ..
nasib urusan aku settle..terus aku berlalu pergi..

 Sapakah lelaki itu..!
nasib le lelaki itu adalah seorang yang agak pemalu..
sepanjang aku kenal dia

nanti aku akan ceritakan ..
bagaimana kisah aku dan dia
wah tragis..punya citer nie ..

.

30 comments:

~ Lady ell ~ said...

misteri.....

sW33tdARLiNG said...

aisehhh.. nak buat suspen lakk...

sw33tdarling.com

Sidratul Muntaha said...

suspennyer kak
kekasih lamakah?
secret admirer kah?!

Ms.Lilies said...

saspen betul cite akak ni...cepat kak buat n3 baru

hehehehe

eT said...

Kekasih lama yer...ngeh3

POSH76 said...

mesti boypren lama ni hehe

rasp said...

cam misteri nusantara gitu :D

Hezesuze said...

wah kekasih lama ke kty?? huhu cepat citer tak sabo nak dengar nie haha

erienz said...

wah x sabar nk tau kak atty...

TiNiE said...

wah, saspens la kakty!

ieda said...

aisehh dikk ada lak nanti tuuu ekekek
bikin suspen jer ..
haaa biar akak tekaaaaaaa boypren lamer yerrrr :))

Zue AnnaLeeya said...

aiseh kakty... sapekah ittew??? wat saspen plak...

Yan said...

ayokkkkkkk tak tahuuuu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aiseh baru sampai klimaks nak taw..tetiba nanti plak..huhuhuhuh

Softtouch [Hanim] said...

sapalah tu yer..mesti dia pernah hadir dlm idup kty sblum ni kan?cepat cerita tau

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

>>> kalau rajin ade le continue nya

atty's said...

@Yan

>>> takde mendanya pun yan

atty's said...

@Zue AnnaLeeya

>>> masa kty terjumpa tu ..bapak suspen .tau

atty's said...

@ieda

>>> bukan bf..tp SA..je.

atty's said...

@TiNiE

>>> kty yg jumpa pun suspen ..

atty's said...

@erienz

>>> kalau kty rajin nanti kty continue story

atty's said...

@Hezesuze

>>> bukan kekasih lama ze, tak penah jadik kekasih pun

atty's said...

@rasp

>>> mesteri jugak ler..

atty's said...

@eT

>>> bukan kekasih..ekekekkeke

atty's said...

@Ms.Lilies

>>> nak ke baca sambungannya ?

atty's said...

@Sidratul Muntaha

>>> dah dekat dah tuh

atty's said...

@sW33tdARLiNG

>>> sikit je suspennya

atty's said...

@~ Lady ell ~

>> takde le misteri sangat ell..

pRincESs_N said...

adehhh...siapakah lelaki itu k.ty..??

Lina said...

wahhh cam kenangan lama jer kak ty...cer cerita...cer cerita...tak sabo nak tau ni hehe