Feb 28, 2011

Sanctum Movie

Semalam lepas balik kenduri kawin.
Oh ye..akhirnya setelah semua kawan2 ajak pergi kenduri kawin my bff tu aku pergi jugak 
Tapi kami sampai lewat sekitar pukul 3.30 pm
Alhmdulillah time tu orang tak ramai bagus jugak ..
nanti aku hapdet entry lain 

Balik dari sana , 
Kami ke Alamanda , 
Untuk menonton Movie Sanctum 



Citer ni bagi aku biasa-biasa je..
Permulaan yang agak selow
Citer Mengenai seorang bapa yang suka menjelajah gua
dan memaksa anaknya turut serta dalam minat yang sama 
hubungan ke duanya memula agak regang 
tapi akhir nya si anak baru tahu betapa hebatnya si bapa 

kisahnya banyak berkisar
Bagai mana diaorang berusaha menyelamatkan diri dari dalam gua itu
takut gua tu ditenggelami air akibat hujan ribut

Moral of the Story : 
Jangan tak ikat rambut kalau masuk gua.
.wahahhahahaahhaa.sapa yang tengok je tau kenapa aku cakap macamnie .ngeri..!
lain kali pakai tudung sekup mcm ct tuh 

Aku kasi 3 bintang dari lima bintang

12 comments:

Dilla Ady said...

cam menarik jek movi nih..

tetiba cam rase nk tgk movi lak..huhu

CGG said...

kak..
biasa2 je eh?
kalau gitu akak tgk drive angrily..
anem suke..sebab best!

erienz said...

dh lama tgk wayang...last cite apa erk...x ingt sudah...

✿ etiey erywan ✿ said...

menarik tak citer nih? macam best jer

Cik Wanie Ghani said...

wanie dah lama x tgk movie,
rindu rasanya nak pi tgk movie,
hurm....

Nana said...

heheh
ngeri kan kak

rambut tersangkut
pehtu dia potong rambut
terpotong isi kepala
huwa...
jatuh mati dalam pusar..
bg saya, sy mmg suke cite ni

Zura said...

hehe..bestnye nengok wayang...

Azueriena Norash said...

X BESTT EHH...X TAHU NAK TGK MOVIE APER SKRG..HUHUHU

Hezesuze said...

rajin kty tgok movie baru kan...heeh

Kaseh said...

besh eh kakty..nati nak tgk gak aar...lama giler rasa tak tg wayang

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

klu ada orang nak jaga amani kejap..eida pun teringin nak g tengok wayang berdua ngan laki eida kak..huhuhu lama dah xtengok wayang..kesian kan..

apisv2 said...

slm kunjungan dan perkenalan..
dtg dr blog RM;)

blog apisv2