Feb 8, 2011

Pusat Sains Negara

29 January 2010
Kami semua ke Pusat Sains Negara 
Dah Lama berjanji dengan firdaus nak pergi PSN nie 
Akhirnya terlaksana

Firdaus nie memang suka betul pergi tempat2 camnie 
Walaupun dalam hati ada bunga
Tengok Dinosour pun takut..lagi bila tengok Dinosour kat dalam yang tempat gelap gelita
Ye lah Dinosournya siap berbunyi2 bergoyang-goyang.

Layan Gambar..jer









Kami ada kat sana lebih kurang dalam 3 jam jugak 
itupun firdaus taknak balik 
tapi si akak nya kelaparan 
puas pujuk ajak balik dan janji lainkali kita datang lagi 
banyak benda baru yang fir dapat belajar 
tu yang dia seronok sangat 

lepas nie nanti mama bawak fir g petrosains pulak ye..
insyallah ..
Pameran Dino Alive ni sampai bulan May.
More picture please visit my fb

23 comments:

POSH76 said...

bess jugak pameran ni....hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah cam menarik jerk....

Mak Su said...

waa... ada dinosor ler. kalu sy gi bawak w best nih :)

Softtouch [Hanim] said...

bestnya..xpernah masuk lagi.sukalah fir..bagus bwk budak2 ke tmpat mcm nie..enjoy smbil belajar gitu

atty's said...

@POSH76

>>> memang besh sangat !

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

>>> gie lah ieda bawak amani ..

atty's said...

@Mak Su

>>> bawak ler w..mesti dia syiok sangat2

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

>>> tulah ..mcm2 ada kat dalam tuh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya kak, minggu ni nak pi la bawak balqis...sampai biler ek pameran ni...akak HB akak mane?dah leh tepek iklan baru...

Queen said...

jangan tak tau..yabang pun nak pergi pusat sains ni..muehehhe.....

♥Hernee Nazir♥ said...

sukenye fir dpt jln2..

Nana said...

ish...baru je saya jejak sini sekali ada plak dinosur...time g dlu xde...nk kena g skali lagi nih hehhee
smpai bile ek kak

fiza said...

Tak nak balik yer fir, nanti ajak mama gi lagi ^_^

Ada gak ajak hubby gi sini, masih blom ada kesempatan lagi.

rasp said...

wah nampak bebenor fir enjoy trip nie sis..
haritu SH ckp nak bawa Sapphire gi sini...
tapi rasa cam tak berbaloi lagi..
sbb dia lum faham sgt...
takat syiok tgk dino tu leh le, kan....

wahida said...

nnt saya ingat nak bawak anak2 saya ke sana lah...

JIVEBUMZ said...

kak ty bestnya pi pameran sain camtu dah lama tak pegi tau! time dolu2 jer pernah pegi tu pon kat serawak kot rasenye..

dah lama tak jenguk belog kak ty amboi meriahhh nya cantik!

Hezesuze said...

kt mane tempat ni kty?? leh ze ajak anak2 pegi sana hehe

pRincESs_N said...

g PSN bwk bdk2 cm fir ni seronok...

Iera said...

Baru planning nak bawak Aina ke Dino-Trek, Kak Atty dah sampai dulu..

Lina said...

besar giler dinasour tu klu bawa qistina tu sure dia serun hehe

sW33tdARLiNG said...

anak2 saya dah pi, tp ngan papanya.. so gambar adalah tiada... sedih

eLLy said...

Aaaauummmm ... nak bawak anak buah kesa na gak la ...

Dee said...

anak2 dee dh gi kty..dorang kata seronok..tp takut gaklah..