Feb 15, 2011

Lepak bersama budak remaja


Lepak bersama budak remaja.jpg, originally uploaded by attyfir.

Malam nie lepak bersama 2 orang budak yang baru habis tuisyen,di Kawan Kopitiam .

Jap lagi nak jemput Firdaus balik tuisyen.

Live entry via my nokia

16 comments:

zh-ena said...

bila anak2 dah besar rasa macam kita pun jd remaja kan k.atty

mak ena la selalu ckp mcm tu hehehehe

pRincESs_N said...

mama yg besh la k.ty...

ibu_umairah said...

anak k.atty ke nie??
lawa n manis jeee

✿ etiey ✿ said...

budak remaja sempoiiii!

rasp said...

skali skala sronok lepak2 dgn budak2...
u plak nampak cam kakak dorang je, awet muda...

mummysyafie said...

lepak ngan dak remaja buat kiter pun jadi muda belia..wakakaka

Zura said...

kty nk jd remaja balik ke..??:D

atty's said...

@zh-ena

kty tak rasa remaja .cuma rasa mcm bodyguard ..sbb ramai benor ngorat walupun maknya depan mata

atty's said...

@pRincESs_N

besh ke..mama yg bzbody

atty's said...

@ibu_umairah

aah anak kty

atty's said...

@✿ etiey ✿

memang sempoi..tp kena pantau

atty's said...

@rasp

ye ke sis awet muda..hihihiihi

atty's said...

@Zura

Tak mau ..kalo leh just nak kekal pada usia 25..je boleh tak

Redbloodsnow said...

wah...nyempat lg ea update entry on the spot..hikss

azzey said...

sesekali lepak...best gak ek...:)

JYJ World said...

saje jer nak komen.....