Feb 8, 2011

Kalendar cina

Sebelum hantar anak-anak pergi kelas tuisyen kitaorang g kajang..repair hp akak

Malam nie kitaorang dapat ilmu serba sedikit pasal kalendar cina..


Sent via my nokia

20 comments:

honey amour said...

apa ilmu tu dear..share la cket..hehehe:)

Gina said...

Tu la Kak Ty...nasib baiklah masih ada kalendar nie kat kedai, senang nak tengok cuti-cuti Malaysia nanti bila balik Aussie nanti..hmm apa ilmunya..share sikit?

pRincESs_N said...

wahhh...ilmu ape tu k.ty..?

☆ lieya latif ☆ said...

ape ilmu tu kak...cepat ar buat entry khas...nak gak belajar kak..

rasp said...

ooooo ada ilmu disebaliknya ek...
ingatkan takat tengok2 tarikh cuti je hehehehe...
nak tau gak ilmu tu...

ct_nurmarlissaa said...

a'a ilmu apa tuee yer...sudahnya tertanya2 aku sendiri...:-)

eLLy said...

kami panggi tu kalender kuda :)
ilmu ape yg sis tuntut tu?
cuba cete cuba cete...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah ilmu baru nie...xsabar nak taw...

atty's said...

@honey amour

>>> takde apa sangat pun ..

atty's said...

@Gina

>>> kalendar ni beshkan..takde apa sgt pun gina.kty benornya kurang faham..

atty's said...

@pRincESs_N

>>> ilmu apa ye n..kty pun benornya payah gak nak menerangkan .

atty's said...

@☆ lieya latif ☆

>>> dpt gak lak knowlegde semlm..tp mcm susah je nak terangkan lieya

atty's said...

@rasp

>>> takde apa sgt pun..cuma cina kan ada hari tak elok ..ngn elok nya ..itu ler cina tu terangkan sikit2

atty's said...

@ct_nurmarlissaa

>>> takde apa sgt

atty's said...

@eLLy

>>> kty pun panggey kalendar kuda..
ah moi tu terangkan..hari baik ngn tak baik .gtu

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

>>> takde apa sgt ieda

Cik Ina minat Do do Cheng said...

ye ke akak pun tak tahu pasal rahsia kalender cina tu.buatlah entry pasal tu.

sW33tdARLiNG said...

suka calendar kuda!!

Wawa_Nadwa said...

kalendar kuda ni kak masing2 berebut nak tau.
senang tgk cuti.. heheh!

Redbloodsnow said...

haaa...share kat cnie gak ea. sharing is caring maaa..hehe