Feb 16, 2011

Diamond Ring

Di satu hari 
si isteri : Abang cincin ni dah kecik lah abang 
si suami : Ye ke..mai sini abang tengok

si isteri : dalam kepala dah imagine nak cincin baru 


lepas tu sisuami pun cakap lah kat si isteri 
suami : ini cincin mengecil ker jari-jari tu yang menggemok ?
montoknya kan jari-jari ituh..macam kepci 
cincin yang kat jari manis tu dah ketat ..

rasa macam nak lempang diri sendiri ke!,
orang yang cakap jari-jari tu menggemok
kang derhaka pulak !

.

51 comments:

rasp said...

sis, cincin kawin saya dah simpan...
tak muat i nak pakai huhuhu...
at least u still muat....

Joy said...

hehehe..mmg cincin tu dah mengecik ;)

Queen said...

hahaha....nik muat lagi..baru setahun kan...
kite tgk bile dah seploh tahun..mekaseey jela kot..hukhuhuk

LayarLara said...

Hehehehe... trade in laaa

☆ lieya latif ☆ said...

KIKIKIKI...ye la kak...terseksa lieya tgk jari2 tu kene penyek dek cincin tu kak....hihihih.....

biase la tu kak...peredaran zaman....bende yg muat dah ade yg tak muat huhuhuhu

♥ manje ♥ said...

chubby sungguh jari jemari u... (^__^) ~

mummysyafie said...

cincin tu mmg bleh mengecik kak sebab dah lama kena air kan..hihihi...itu fikiran positif je kak ty. tak boleh ingat tangan mengemok..nanti stress. so sila salah kan cincin.. :)

dD Fabulous | sitekateki said...

kena buat senaman jari ni...hehe

Zura said...

hehhee..x alert betul itu si suami..

|| sue-imanja || said...

uiks nampak ketat sgt tu...tak sakit ker.......?

wahida said...

kak, caya lah kat akak, boleh pakai lg, saya punya suma dah simpan, x muat...huhuhu...

beli baru je la kak ...hehehe....

sW33tdARLiNG said...

nak request tukar baru jugakkk!

Zana_MamaBatrice said...

ha ha ha...kelakar arr kak ty..

tu arr...zana pun now, cincin asyik di simpan jer..nak pakai rasa tak selesa coz' jari nak montok2....hu hu hu..nak minta tukar...rasa cam sayang ler plak coz' cincin yg ada tu cincin kawen and cincin tunang...tp ada hati nie ada gark nak rasa menambah..bukan tukar erkkk...hik hik hk

Redbloodsnow said...

eeee...lawanyaaaaaa cincinnn. curik kang..hehe

✿ etiey ✿ said...

hehehhe..cincin tu makin mengceil. hahaha...

azzey said...

Heh3...jari2 menggemok..;)

Yatie said...

tak lomantik la bang, yatie, sawanila.com

Cik Wanie said...

hihihihi,
nak tergelak bila baca tue,
wanie pun terasa nak cincin baru jugak,
tapi si dia jauh nun di sana,
huhuhuhu

marinahunny said...

gebunyeeeeeee...hahahhaa

lily lotus said...

tu tanda hati gumbira :)

atty's said...

@rasp

maknanya tangan saya tak naik seiring dgn badan yang menaik ye sis

atty's said...

@Joy

cincin yg mengecikkan joy

atty's said...

@Queen

insyallah nik muat walupun 10 tahun lagik

atty's said...

@LayarLara

rugis ar ..trade in

atty's said...

@☆ lieya latif ☆

itulah jari pun ikut berkembang

atty's said...

@♥ manje ♥

chubby cam orgnya

atty's said...

@mummysyafie

memang salah cincin kan ..bukan jari ku yg chubby itu

atty's said...

@dD Fabulous | sitekateki

ari2 dah buat senaman jari ..tu yg jari lambat sikit berkembang...bdn kembang dulu

atty's said...

@Zura

si suami takut ler tu, takut kena beli baru

atty's said...

@|| sue-imanja ||

rasanya tak ketat lagi kot..cuma shiningnya kurang dah

atty's said...

@wahida

itulah kan kira lama gak kty leh pakai kan..wahahhahaa

atty's said...

@sW33tdARLiNG
jom kita mintak sang suami yang baru

atty's said...

@Zana_MamaBatrice

tu ar taknak tukar..nak tambah collection jer

atty's said...

@✿ etiey ✿
betul tau cincin tu yg mengecil, bukan jari ku yg chubby

atty's said...

@azzey

menggemok macam tuannya

atty's said...

@Yatie

dia lomantik tang lain je..

Nur Misnan said...

hu3.. taktik baru nak cincin baru
yeahhh go gal..

atty's said...

@Cik Wanie

nanti mesti dpt ler tu kan nanti ..

atty's said...

@marinahunny

jeles le tu jari kty gebuskan.baik ngaku

atty's said...

@lily lotus

10 markah utk lily..nanti banjer kedai mamak ye

Ati Masrif said...

hehe..

kita pun macam gitu jugak

cincin batu nilam + belian tu
simpan sajelah ...hihi


Jom baca: Tag Dari Tok Dukun

juelee said...

hahah jari yg menggemok takpe jagn badan kak ty

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahaahahha speechless eida kak...ahhahahahahaha

zh-ena said...

keh keh keh sabar jea la

Softtouch [Hanim] said...

sy punya pun sama kak...mcm nk mngetat jer...nk cincin br jgklah...

Kaseh said...

jwb ar kak..jari2 gemok tu la yg masakkan utk awak tau...lalalala

atty's said...

@Ati Masrif
kty tak simpan..still muat lagi

atty's said...

@juelee

jue , badan jgn ckp le..lagi ler gebus.

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

hahahahha..ieda..jgn ler ko berkata2

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

itulah hajat ati tu nak cincin baru

atty's said...

@Kaseh

kaseh ..gudidea.len kali kty jawab gtu lak