Jan 31, 2011

Sekolah

Hari nie bz menguruskan firdaus yg kena g sekolah.

firdaus start cuti hari rabu.

Kakak ngn adik dah start cuti.


----------
Sent from my Nokia phone

13 comments:

Hezesuze said...

anak2 ze pun start cuti ri rabu....hepi holiday kty ahakss

kakyong said...

adik saya pun cuti hari rabu..

Kaseh said...

fir skolah eh kak... ank buah kaseh dah coti dah..dah selamat balik kampung nenek belah mak dia pulak hehe sunyi dah umah kaseh ni takde sapa kaseh nak buli dah..

Liza said...

anak liza pun start cuti hari rabu, liza dah cuti esok sbb keje kat kl

mummysyafie said...

sib baik abang dah start cuti semalam. so minggu ni boleh la dier berehat.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya cuti..eida last week cuti seminggu FIL meninggal..huhuhuhu sebab tue menyepi tanpa khabar..

p R i n c E S s _ N said...

oo..ade yg skola lg ekk..Za da start cuti..

atty's said...

@Hezesuze

>>> hepi holiday ze...

atty's said...

@kakyong

>>> itulah ramai cuti rabu kan

atty's said...

@Kaseh

>>> meh sini buli fir lak

atty's said...

@Liza

>>> samalah liza..aty pun dah start cuti kena uruskan fir lak g sekolah .

atty's said...

@mummysyafie

>>> beshnya abang start cuti dah

atty's said...

@p R i n c E S s _ N

>>> leh ar balik kg..camtu ye N..