Jan 17, 2011

Season Of The Witch





Aku dah tengok citer nie 
Memula akak ajak tengok citer Faster 
Tapi aku taknak , aku nak tengok citer2 ala-ala seram 
Nak tengok Khurafat , aku nak baca review dulu , 
kalau ramai kata besh nanti baru aku tengok 


Season Of The Witch
 
Synopsis: 
A 14th century Crusader returns with his comrade to a homeland devastated by the Black Plague. A beleaguered church, identifying sorcery as the culprit of the plague, commands the two knights to transport an accused witch to a remote abbey, where monks will perform a ritual in hopes of ending the pestilence. A priest, a grieving knight, an itinerant swindler and a headstrong youth who can only dream of becoming a knight join a mission troubled by mythically hostile wilderness and fierce contention over the fate of the girl.

Pendapat aku 
Berbaloi lah tengok cerita nie 
kiranya puasati 
takde ler seram sangat , tapi jalan citer okeh 
Cerita pun okeh 

aku kasi 4 dari 5 bintang
Tak rugi ler kami tengok aritu 




11 comments:

sW33tdARLiNG said...

sayangnya tak dapat tiket dr NN... :)

www.sw33tdarling.com

sweethOneY said...

aaaa.. sy sorang je ke yang x ske tgk cite ni. rs x best.. hehe

Liza said...

atty dah tgk the tourist tak, liza rasa mcm nak tgk

lalink7 said...

kak atty..khurafat best jgk la..hehehe..faster best jgk tp xlogik sgt..hmmm....The tourist dah nengok?

POSH76 said...

kalau ada citer ni konfom Mr Y tak mo tngk citer lain huhu

atty's said...

@sW33tdARLiNG

takpe cuba utk movie lain

atty's said...

@sweethOneY

kty lak suka..sbb dr awal tak boring citernya .kira berbaloi lah .

atty's said...

@Liza
aritu nak tgk .tp lambat sgt setatnya

atty's said...

@lalink7

belum lagi ..aritu nak tgk lambat sgt shownya

atty's said...

@POSH76

best lah bagi kty posh .

p R i n c E S s _ N said...

rajen k.ty evry week tgk muvee..