Jan 15, 2011

Satay UK

Nak makan satay kena pergi jauh2 sampai UK
Masyallah , nak makan nya dalam 30 cucuk je 
modal nak pergi sana je leh buat kenduri kawin kan anak 

Takde makna
malam tadi lepas balik Swimming aku dan anak2 seperti 
biasa , mulut gatal nak kunyah-kunyah
Nak kunyah something spesel 
firdaus mintak satay 

Sekarang dah tak main satay samuri 
rasanya dah 3 tahun kot tak makan satay samuri 
lagi dengar sekarang tak sedap 

Jadik selalu kalau nak makan satay , kami ke Anugerah Sek 8
Tapi kali ni kita terai lak makan satay 
Kita terai satay UK..clust nama
Satay UK= Satay Urat Ketin 

Layan Gambar


dah separuh makan baru nak snap gambar

 kuah dia

Aku suka lontong dlm daun pisang

 licin firdaus makan , banyak gak

Kesimpulan nya 
sebelum ni ada ler penah dah dtg makan 
ada sekali tu sejuk je satay nya , jadik aku tak suka lah kan 

Tapi semalam quality & service agak memuaskan 
jadiknya aku kasi 3.5 bintang dari 5

.

5 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

makan satay dpn umah je. sedap! heheks!

Nazz@Purple said...

wah..sgt menyelerakan..

kakyong said...

saya memang suka satay.. tp anak2 kecil lagi belum pandai melayan satay..

Kaseh said...

kak..satay samuri mmg dah tak sedap dah..kaseh dok kajang pun tak mkn satay samuri tu..biasa beli satay kat sg ramal tu kak..sebelah foodcourt depan kedai mamak tuh..mabales satay dia..satay lembut..kuah mantap..tapi kena g awal sebab beratur je nati...

cikbedahlaser said...

skrg ni...ni la kedai satey feberet... hari tu masih suke samuri..pastu bile banding kan btol2... satey die lg sedap dr samuri.. keras la samuri. satey station ok gak..tp jauh...
sarip lg suke bangi...
sup urat keting die pon sedap... fuhhhh