Jan 8, 2011

Ramainya


Tengah basuh kereta
Sekali selesai diaorang cuci , nak bawak kereta g tempat untuk kering & vaccum 
Boleh 3-3 orang yang cuci kereta aku tu semua sekali masuk dalam kereta
Kan main lagi korang ye...

Takpe akak tak marah..

nasib malam ni tak ramai orang.

----------
Sent from my Nokia phone

8 comments:

Cik Wanie said...

wah cuci2 jugak yer,
hihihihi:)
amboi lagi hebat,
ramai tol yg mencuci utk satu kete,
hihihi

dD Fabulous | sitekateki said...

cuci keta nak gi mana tu kak...kenduri keww...

kakyong said...

yg cuci tu budak2 ke org tua... ekekkeke...

LayarLara said...

memasing nak amek berkat..

fazilzura said...

mak aii , 3 org sekali gus ...

meriah tui

Alimaz-Kembara Terasing said...

cuci kak jgn tak cuci

Gina said...

we all kat sini kak, tak merasa basuh kereta macam nie

Gieyana said...

cantik lak tgk gmbar depa cuci keta nie..unik jer..:D