Jan 6, 2011

P.I.Z.Z.A

Semalam masa jalan2 kat blog kawan2 
Terjumpa lak giveaway yang Nana buat

Hadiahnya domino's pizza
Wah teruja..nie yang buat nak terai gak nie 
kalau diah nya makan2 , aku mmg teruja sikit..kan sikit banyakkkk!
mana ler tau untung nasib , berjaya dapat pizza pree.

Sapa yang nak join slik klik  
v
v

P.I.Z.Z.A for you


Banyak lagi coupon yang nana nak kasi
Kajang ada Domino's Pizza.


Jom Terjah Blog Nana
sebelum tarikh  GA tamat!

9 comments:

Nurhayati said...

barumakan pizza smalam hihi.
kakty kalau makan dominos order spicy sambal.. giler best :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya dominos pizza..gud luck sis

erienz said...

wah jom terjah ramai2...

Nana said...

heheh siapa da map lagi ek
good luck!

Ciklinn said...

gud luck sis.. kalau mennag belanja li sesegitiga.. hehehhe

Hezesuze said...

gempak nye kty siap ada maps tu huhu

CuTeMiUt78 said...

aaahhaakkss.. best kan kty.. kita pun baru nak buat n3 pasal ga ni

Dee said...

good luck kty..mmg domino's pizza sedap tau..

Snowwhite Zone said...

masuk je dlm blog ni, terus dpt bunga...

piza? dah lm x mkn piza.. diet ni.