Jan 3, 2011

Penatnya

 roti bakar

Dari pagi uruskan budak2 sekolah,lepas tu g bank,uruskan apa yg patut,ambil fir sekolah agama,siap2 ke sekolah kebangsaan.

Sampai sekolah kebangsaan jalan jem,parking pack,udahnya parking kat umah sendiri,jalan kaki lak g sekolah.

Tahun ni fir tukar kelas ,masuk ke kelas 2 Mulia,dia agak x brp suka up kelas,puas pujuk..nasib ok.
Settle urusan fir g kajang ambil seluar2 yg dialter,kajang pun jem.

Now tengah lepak Papa rich,rehatkan badan ,jap lagi kol 6 ambil fir lak. Fuh! So tired

----------
Sent from my Nokia phone

16 comments:

Hezesuze said...

sameler ngan anak ze si Haikal tu..naik kelas dari 1 usaha ke 2 tekun huhu

leh pulak dia nanges kty adoiaaii

PerantauSepi1306 said...

definitely tiring kan k.ty, tapi demi anak terchenta pasti sanggup lakukan apa saja... btw menda yg sis makan dlm gambo nie... agak tak berapa nak tangkap la makanan ittew..

erienz said...

biasalah kak...bebudak yg sekolah kite yg rasa penat uruskan....

Liza said...

samalah kita atty, liza pun tekejar sana sini hari nie, penat!

sweethOneY said...

hee. permulaan tahun baru yang penat kak.. hepy new year !

zino said...

bertambah RICH la papa kat sana hehe

Yan said...

sana sini jem eh.. sebab smlm mak bapak pn ikut ke sekolah.. lg2 anak yg baru darjah 1

Softtouch [Hanim] said...

mmg penat kak...sebb sek dah mula kan...

p R i n c E S s _ N said...

N dlu masuk class budi..hehehe

atty's said...

@Hezesuze

sebab takde kawan tuh..lom sesuai lagi

atty's said...

@PerantauSepi1306

itu roti bakar + mentega kacang sis

atty's said...

@erienz

itulah penat, ya amat

atty's said...

@Liza

betui tu liza.kesana sini tu yg penat tuh

atty's said...

@sweethOneY

happy new year iza

atty's said...

@zino

papa rich bertambah rich.kita kayap

atty's said...

@Yan

itulah jem 1st day sekolah, sbb mak bapak pun ada sekali