Jan 6, 2011

Kesanggupanku


Malam nie akak start tuisyen.
Tetiba rasa sedih sangat mcm tak percaya akak dah besar,

oleh sebab malam ni satu subjet ,kol 8-9 jadik mama tunggu je smpi akak abis.
Macam baru semalam akak darjah satu.

Susah payah membesarkan akak dan adik dan fir,
rasa nak menitis airmata,terimakasih
pada mak yg byk tolong aty membesarkan anak2.

Untuk semua anak-anak mama,
mama doakan kejayaan korang.
----------
Sent from my Nokia phone

26 comments:

Faizaharis2 said...

seronok baca ceta kak ty kisah anak2.... semoga anak2 kak ty menjadi org yg berjaya dlm idop...AMIN

ratna said...

akak ckp mcm tu buat saya sebak jugak la.. skrg ni akak rasa.. saya 10-11 thn akan dtg nanti pulak. tp demi anak kan kakkk apa2 pun kita sanggup buat kan..

ratna said...

akak ckp mcm tu buat saya sebak jugak la.. skrg ni akak rasa.. saya 10-11 thn akan dtg nanti pulak. tp demi anak kan kakkk apa2 pun kita sanggup buat kan..

Ms.Lilies said...

tula kan kak...
kejap je rasa..
mcm cepat sgt lak diorg membesar

LORD ZARA 札拉 said...

aduhai.
sayu kak.

Mummy Dasy said...

ak ah kan kak..cam sekejap jek masa berlalu anak2 mbesar tanpa dsedari...

Kaseh said...

moga mereka akan menjadi anak yg berjaya kak..insyaALLAH...

Liza said...

liza paham sangat atty, liza pun rasa camtu masa hantar mira 1st form one...cepat sgt besar...

Joy said...

tanda kasih seorang ibu pada anak nye..untung anak2 kak atty ;)

azlina said...

asmlkm atty...

agaknya atty x dpt bayangkan perasaan kita nanti bila ank kita hendak berumah tangga kan...membina hidup sendiri...sebak..(jika umur kita panjang)

LayarLara said...

begitulah pengorbanan ibu bapa dalam mendidik dan membesarkan anak2. Semoga anak2 ktys akan membesar dengan berjaya dan menjadi muslimin dan muslimah yang sentiasa memperolehi barakah.. amin!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

seronok bila kita tengok anak2 membesar kan kak...

p R i n c E S s _ N said...

as mama..sggup bkorban ape je utk anak2 kan...

kakak...sila study rajin2..nk spm kan...

CuTeMiUt78 said...

jaga n didik anak ni byk pengorbanan kan kty

Softtouch [Hanim] said...

besar dah anak kty....blaja rajin2 ye akak...sy percaya akak mesti boleh buat punya...

sW33tdARLiNG said...

tak berbaloi kan nak ulang alik antar anak tuisyen kalau takat sejam jer... baik cari kedai lepak minum2... heeeee
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

rasp said...

tul tu sis...
cepat je rasa masa berlalu...
tup tup tup...
anak yg kita kendung dulu...
dah besar panjang kan...

atty's said...

@Faizaharis2

amin..tq

atty's said...

@ratna


itulah demi anak2 kita sanggup korban apa je kan

atty's said...

@Ms.Lilies

tulah tak sangka lak, jap je dah besar pjg.

atty's said...

@LORD ZARA 札拉

tu lah zara..sayu lak tertiba

atty's said...

@Mummy Dasy

tu lah ..jap je dah besar semuanya

atty's said...

@Kaseh

tq .amin

atty's said...

@Liza

tu lah kan liza.jap je dah besar.

atty's said...

@Joy

wasalam..insyallah..

atty's said...

@sW33tdARLiNG

itu kty tunggu je tu amy ..malas nak balik umah