Jan 17, 2011

Kaki asyik tersadung jer

Dari minggu lepas , kaki aku ni asyik je tersadung 
Ada lah dalam 3-4 kali dah kaki /jari-jari kaki aku tersadung 

Ada tu ibu jari , pagi tadi jari kelingking pulak 
Terlanggar meja lah , terlanggar pintu lah 
Terlanggar basikal lah 

Masa kena tu 
Punya lah sakit , 
Pagi tadi kena lagi 
nie rasa berdenyut-denyut tak hilang lagi.

19 comments:

CGG said...

aduhh..
sakitnye kak..
hati2 pasni ye..

Dee said...

aku dulu kalo gitu kty..tandanya aku lapor..hati2 ye kty..

nabilah_2908 said...

bnyk sngt perkra bermain dlm fikiran tu kot..tu yg sampai tk fokus.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DENDA

sW33tdARLiNG said...

aiyoo.. berhati2 yaa..!~ kalau dalam pantang, dah bentan dah tuu.. hihiks
sw33tdarling.com

atie said...

Salam ty, napenya????Jaga2 yer, jgn tersadung lagik yang ooiii....

Lina said...

adussss...sy kalau tersadung kaki rasa sakit tu macam terlampau sangat...tak tertahan rasanya

Sidratul Muntaha said...

sakit woo klu tersadung
ayu pun selalu jugak kena
klu satu aritu tersadung
silalah seharian tu asyik tersadung jer..

wahida said...

ni maksudnya akak x fokus ni...

NzA said...

ADUH!!!!!!
sakitnya mak oiiii.....

Queen said...

kalau dzul di kata kaki takdemata..hahhaha

kak ty tersadung langgar benda..nik tersadung langgar angin...kaki ni asyik nak peleot je...otak dan kaki tak bergerak selari

atty's said...

@Queen
rasanya sama mcm nik jugak lah kot.

atty's said...

@NzA
memang sakit ..pun

atty's said...

@wahida

fokus dah..kelamkabut je kot

atty's said...

@Sidratul Muntaha
betui tu ayu sekali kena..2-3 kali kena lagik .

atty's said...

@Lina

memang sakit na..

atty's said...

@sW33tdARLiNG

itulah amy ..kalo dalam pantang dah bentan kan

atty's said...

@nabilah_2908
x jugak nabilah ..

atty's said...

@Dee
kdg tak lapar pun kena gak dee.

atty's said...

@CGG

okeh anim..lepas ni kty terai hati2..tq