Jan 15, 2011

Jalan jem nak balik

Ujan lebat sangat-sangat.
Sekarang aku ada kat umah mak.
Hari ni pasar malam ,jadinya kalo setiap hari pasarmalam jalan depan umah mak ni memang jem.

Kalau ujan lebat lagik ler jalan jem.

14 comments:

Kaseh said...

jem time hujan lebat mmg sgt membosankan...moralnya jgn kuar time ujan2 hehehe

Syima Syaz said...

kalau jem pagi especially ujan...peh memang rasa nak hangin 1 badan..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

jem mesti sebab diorang suka parking tepi jalan kan kak, adat la nak ke paso parking full

kathy jem said...

Hai..nice blog.. =)

Azueriena Norash said...

mana2 pun mcm tu kak yatt...kalau hujan kompom jammed...xcident plak sana sini...masing2 x sabar...sudahhnyaa....lagi lama mau tunggu daaa

SYANI said...

Salam ziarah... hujan & jem tak boleh dipisahkan..

p R i n c E S s _ N said...

rs nyerr skg kt bangi mane2 pon sng jem...

atty's said...

@Kaseh

betui tu kaseh ..kty tak kuar..kty ngintai kat tingkap jer

atty's said...

@Syima Syaz

mesti org yg dalam jem tu hangin je kan .

atty's said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

kalo pasar malam mmg jem anje , kena lak time org balik keje..

atty's said...

@kathy jem

hai kathy ..tq visit my blog

atty's said...

@Azueriena Norash

kat dpn umah mak kty ni azue..kalo tak ujan pun mmg jem ..sbb ada pasar malam

atty's said...

@SYANI

tepat sekali

atty's said...

@p R i n c E S s _ N

aah le n..sokmo jem je bangi skrg .