Jan 4, 2011

Hujan lebat.


Hujan lebat.jpg, originally uploaded by attyfir.

Harinie sepatutnya firdaus balik sekolah jalan kaki ngn kawan2 dia,tapi hari hujan lebat,jadiknya mama ambik.

Esok_esok lah pulak,fir balik umah sendiri ye!

Umah aku ngn sekolah dekat je,dalam 10 min jalan kaki sempoi,kalau tak ,tak sampai pun 10 min.

Sebab tahun ni,fir dah masuk tahun 2,dia nak balik sendiri je.

14 comments:

Eazy Izzuddin said...

Hujan sgt lebat
Sedap tido
Bagus la fir nk berdikari

hadina said...

lebatnye hujan...kat sini dah 2hari tak hujan...boleh lah nak sidai baju kat luar...:)

erienz said...

fir dah mula berdikari...
kat sini x hujan pun, panas sangt...nak lunch pun jadik malas...

ALoNa Cintamaniszlite said...

Hati2 ye Fir...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Kat port kalang, tak berapa nak hujan. Beraninya firdaus balik sekolah jalan kaki.

POSH76 said...

Hujan ni bess time nak tido...tak bess time nak JEM....yang penting rahmat

dilaOHdila said...

petang smalam mmg hujan lebat giller
ngan kilat menyambar2 kan atty
aku duk dapur nak basuh pinggan pun rasa Takut jek hah.
Sian fir habis buku basah...
** Fir skolah mana atty?

atty's said...

@Eazy Izzuddin

anak lelaki kan eazy..kena pandai berdikari

atty's said...

@hadina

kain kat umah kty semuanya lembab.

atty's said...

@Cik Ina minat Do do Cheng

dia balik ngn kawan2 dia.

atty's said...

@POSH76

beshkan tido time ujan2 nie

atty's said...

@dilaOHdila

fir sekolah jalan 2 .dila

eMMe said...

salam atty, semalam nye citer kan?
hehehe....mmg ujan lebat tau semalam...nasib sempat sampai umah sebelum ujan lebat di tengah jalan...sampai parking hujan lebat, terpaksa stay dlm kete sementara nak tunggu ujan slow skit, hehehe...

rasp said...

kalo lebat gini...
mmg harus amik le sis...
kesian kan...