Jan 25, 2011

Heartbeat.My

Meh lah join , leh dapat imbuhan juga macam iklan nuffang


         

Slik klik gambar tu untuk register..
tak rugi pun kalau join dan tak ganggu pun status glitterati nuffnang


41 comments:

eT said...

dah join..hehe
1hb 4 u.. :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

dah klik2 untuk akak plak...cayok2

POSH76 said...

joint gak hehe

Softtouch [Hanim] said...

ramai dah joint yer..nnti sy join...

Jasfyra said...

nak joint gak ah ;)

Hezesuze said...

weols baru terhegeh2 nak sign up kty hehehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

owh..tak kacau ek status glitterati nuffnang tu??
ingatkan terganggu..maklum ler..nuff ni bkn leh kalo blogger tak setia ngn dia dan taruk byk iklan dari syarikat lain jgk..huhu..

Lina said...

emmm...sy pun baru join bile tgk kak ty dah join...br rasa terjamin skit hehe

Love You Miss You said...

kakty

kin pun dah terjebak dek tshirt yg cute tuh...

sW33tdARLiNG said...

sungguh ke tak ganggu status geli2 NN??
sw33tdarling.com

zura@iwan said...

kak ty...kita klik2 yr HB dah...hehe

Zura said...

erm..

atty's said...

@eT

tq

atty's said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis
tq anje

atty's said...

@POSH76
jom..posh ..

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

jom le join !

atty's said...

@Jasfyra

jom join ..

atty's said...

@Hezesuze
cepat 2 ze..

atty's said...

@ALoNa CintamaniszLite

aah tak kaco pun .

atty's said...

@Lina

bagus lina..lepas ni kita klik mengklik ye.

atty's said...

@Love You Miss You
tu ar...mcm2 kan ada yg cute2..kty suka keychain .

atty's said...

@sW33tdARLiNG
sungguh..amy ..nyanyi kang..cepat sign up .

atty's said...

@zura@iwan
tq

atty's said...

@Zura
jom join..

sweethOneY said...

ekk? sana sni dh nampak blogger up benda ni..

Queen said...

owh yeke.... hehe
tapi cam malas..nantikalau nik dah rajen ni upkan jugak..maceh kak ty for the info

mummysyafie said...

apa ni kak? join camtu je ke?

atty's said...

@sweethOneY
jom join..

atty's said...

@Queen

welcome..nik

atty's said...

@mummysyafie

lebih kurang leh dpt kan income mcm nuffnang tuh ..

tp yg nie kalo kt blog org lain .leh klik2..

eus said...

baru daftar.. tp x reti nk promote! hehe..

nabilah_2908 said...

ramai yg dh join..sy jer ketinggalan... pay per click yer..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
NATURE CALLS

Kaseh said...

tak kacau nuffy eh kak...nati nak join gak la..

lalink7 said...

mcm best jee..tq k.atty

Deqna said...

ooo boleh yer.. walaupun ada nuffnang..

Eazy Izzuddin said...

okeh!
xD

kak ina kl (1) said...

dah baca dah kisah bukit broga..takut lah nak gi bila dah jadi masa ni.
wah untunglah ada lagi cara nak tambah pendapatan.

azzey said...

mmg x rugi pon join kannnn....at least dpt gak income...:)

watieque78 said...

okey klik! klik! hehehe

Farhan Zulhusmi said...

ok....i cuba...thanz erk information....thanz sgt...

|| sue-imanja || said...

nak join lah...thx for the info