Jan 27, 2011

Hamper dan limau


Kat opis ada ler dapat dalam 4 ketul hamper setakat nie.

Apalagi kitaorang kenduri hamper,
limau pun banyak

beshkan kalau  limau bertukar jadik doyan.
.baru ler besh


---------
Sent from my Nokia phone

.

22 comments:

RemyLC said...

Kak Atty : Limau tukar jd rimau ader ah, huhuhu...

Queen said...

kt sini hamper byk..tp tak kenduri pun..tau2 dah takde......

Ietams said...

best nya

Hezesuze said...

nak raya cino haruss dapat hamper & limau daripada supplier wshop abg pomen huhu...

fiza said...

Bestnya, kitorang kat sini tak dpt apa pon tahun nih.

LayarLara said...

wah.. kitaorang kalau kat pejabat ni dapat hamper.. memasing tak berani nak bukak. Dah nak berkulat sok barulah bos cakap... nk makan bukaklah... hampeh!

mummysyafie said...

kak, kat sini ada opismate yang bagi. hari² makan limau je saya..syok kalau jumpa yang manis. tapi kalau dapat yang masam, mau nya kelat terus muka.

hamper tak pernah ada kat opis saya ni kak.

kakyong said...

kenduri limau lah pulak.. ;)

wahida said...

kak, kalau limau tu tukar jadi henfon ke, keta ke, laaagi best kak..kehkeh...

aliaaroslan said...

limau jadi durian? saya pon suka.

mummY2Y said...

klu tukar jd doyan..skang gak weols terjah opis kakty.

Kaseh said...

wakakaka limau tukar jadi doyan eh kak..haha.. tak besh kak.. kalau tukar jad pizza ke..besh gak

NzA said...

pos la cni 1 hamper tu atty.

Liza said...

masa raya cina ni, makan limau kena control, nanti batuk

Zura said...

opis sy hamper kurang tp limau mak ai punyelah berlambak..hamper time raya puasa bru meriah..

zh-ena said...

jgn mkn limau byk2 sgt k.atty nnti blh sakit tekak

p R i n c E S s _ N said...

mai limau sekotak k.ty...

genny da bomb said...

besh2 dapat hamper..kat opis ni dapat limau je...dah cirit limau byk sgt makan hahaa

azzey said...

nak sikitlimau2 tu....heh3...

p/s:klik2 HB kat sini...:)

Softtouch [Hanim] said...

samalah kat cni...byk hamper n limau..kan best kalu limau tu boleh bertukar jd duit..hahhaha

lalink7 said...

thn nie xdpt limau pun......wuuuuuuuuuuuu....sedihhh

sW33tdARLiNG said...

kami dah dpt 4 kotak, tp semua tu admin dept yg concur.. hehehe jahat kannnn
sw33tdarling.com