Jan 10, 2011

Facebook is not shutting down



kredit to wawa@KSWSK

klik gambar kalo tak nampak

20 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pas nie agaknya nak kuar laman sosial yang lain lak kot...

Dee said...

ni suma anasir2 laman sosial lain yg jeles atas kejayaan FB..hahaha..

Connie said...

hhehehe.. rumours bikin org ssh hati.. pinjam pic ye nak tepek kat blog

onniesham said...

mujur ler rumours jer kan kty.. kalo x harus mati kutu la sapa2 yg kaki FB tu

Zura said...

propa je ke...

tigrismalaya said...

mungkin yang dengki ngan kejayaan pengasas mukabuku kot bg stamen..

nabilah_2908 said...

ramai yg risau pasal ni kan..? haih nmpk sngt fb ni 1 keperluan... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAKAN-MAKAN SEPENA AJL25

Zue AnnaLeeya said...

sib baikla sy nih bkn kaki FB sgt... tp klu yg kaki FB tuh sianla... hehehe..

Cik Wanie said...

x tau lah samada btul atau tidak citer nie,
hurm....

kita tunggu dan lihat sajalah kan akk

☆ lieya latif ☆ said...

dah agak dah...gile nak shutdown..ownernye dah kaye raye tuh....hihihihi

LayarLara said...

ni adalah cara2 nak menjatuhkan facebook la tu...

Yan said...

banyak hp skang dah ade menu facebook sendiri.. takkanla shutdownkn...

zura@iwan said...

mcm2 hal le kan..hehe

Ayu Hashim said...

salam.. mcm2lah depa nie kan... saja dengki kot...

Eazy Izzuddin said...

fuh nasib baek
huk3

Nana said...

saje bikin gempak kan

rasp said...

memang saja nak bikin propa je kan..

Liza said...

FB ni byk kebaikan, kalau kita salah gunakan, jgn ler salahkan FB

miss cloudy said...

ramai yg kalut fb nak tutup... tp yg pasti.. hitss keyword ni memag masyukkk

Redbloodsnow said...

x mungkin lah FB shut down...maybe rumour kot kak