Jan 4, 2011

Dia Pandang-Pandang , Dia Jeling-Jeling

Semalam sebelum aku hantar firdaus ke sekolah kebangsaan 
Dalam Pukul 12 pm 
Kami ke Maybank 

Kat sana aku terjumpa seorang Hamba Allah 
Aku yang pada awalnya tak perasan

Tapi selepas aku rasa ada orang perhatikan aku 
aku terpandang dia jeling2 
lepas aku toleh kat dia , dia pun senyum , senyum konon ..

Aku senyum ala kadar je
Nak lebih2 sorry ler..tak kose aku 
Aku tak kose dah beramah mesra dengan kau
Tak kose nak sembang2 dengan kau
Aku tade urusan dengan kau

Kalau ikutkan hati aku ,sampai mati aku benci kat kau
Tapi aku taknak simpan benda macam tu dalam hati aku 
Lupa kan je semua apa yang berlaku dan biarkan berlalu ,
walupun tiap kali tengok wajah kau 
Memang sukar melupakan  setiap perbuatan kau

Lelagi bila start tahun baru 
Lelagi Tahun baru nie , korang tak menjalankan tanggungjawab 
Memang bukan salah kau, tapi ada kaitannya dengan kau 

Tak kesah semua tu
Yang penting Hutang budi dibawa mati
Jadiknya tolong jelaskan secepat mungkin

7 comments:

Eazy Izzuddin said...

lupakan semua..
start new life
hehe

nUR_rOsALiNdA said...

Amboiii!!Marah benar tu kty...Nape la agaknyer tu ek?~

Joy said...

huhuhu..kak atty..buat2 lupakan aja yg pedih tu ;)

Queen said...

xpaham sangat...

tapi kak ty takmoh marah2...biorkan die...kang esok agak2 kat akhirat die cari akak gaknye

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak tertinggal keretapi ke.Tapi bila feel free akak, baca cerita sebelumnya. Biasalah tu, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. apa kes ni kty.. eemmm lama tk kesini.. tak tau citer

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

luka lama berdarah kembali la nie..heheh sabar k kak..