Jan 28, 2011

Bila Bos Kol saya

Bos kol cakap "atty next monday u balik keje"
atty: wokeh..
bos : kol balik , atty not this monday ..but another monday mcm budak sekolah cuti tau !
atty : i know lah ..happy Chinesse New Year..C

...Makanya bermulalah cuti panjang..
Bos aku sebenarnya dia tak akan kasi tau bila cuti ...tapi aku dah dapat agak .lah ..hihihiihihi..
Cuti kitaorang free je ..tak tolak cuti taun ke apa..sebab mana ada cuti taun pun ..cincai boncai saje.
Thank You bos !

17 comments:

Kaseh said...

beshnya kak..ada keja kosong tak pat akak? hehehe

SUZIE APAI said...

warghhh...opi holiday maaa

Gieyana said...

kak ty..x aci2..we all keja isnin nie n selasa..nk gak cuti panjang!huwaaa....

Hezesuze said...

wah lamanye kty cuti....mai pakat2 kita jumpa nak tak?? huhu

zino said...

boleh sesuka hati je ke best tu hehe

sweethOneY said...

bestnyaaa.. dah la cuti panjang tak tolak cuti tahun plak tuuuuuuuuuu.. cuti tahun pun xde plak tuuu :p

bos sy dlu kak, berkira tak berkiranya dia. bila sy nk cuti, bg je. tup2 ms nk benti, 6 unpaid leave. sy mna nak igt bape kali dh sy cuti :P yg tu kira, yg kita balik lambat, balik mlm sbb nk siapkan keja tu x kire plak..

marinahunny said...

waaaa! cuti lama ke kty! bestnyeeee

zh-ena said...

cuti lama nie k.atty pergi maner2 ker

Softtouch [Hanim] said...

bestnya cuti cincai boncai..sy kat cni kene berkira2 nk cuti..selamat bercuti kty

Zura said...

waaaaaaaah..bestnye..cincai je..

Iera said...

bestnya kak..cuti pjg..happy holiday..

atty's said...

@Kaseh

>>> takde ler kaseh..kalo kaseh keje sini den lak kang tade keje..sbb den pun tade keje

atty's said...

@SUZIE APAI

>>> happy holiday gak

atty's said...

@Gieyana

>>> kty pun cuti je panjang ..tak g mana pung

atty's said...

@Hezesuze

>>> insyallah ada rezeki kita jumpa yeah

atty's said...

@sweethOneY

>>> camtu lak ye izza..kty nasib le alhamdulillah bos kty mmg besh ..cuma tu ler gaji kecik je

atty's said...

@marinahunny

>>> tu lah besh kan