Jan 10, 2011

AJL25

Persembahan Terbaik :
Faizal Tahir - Hanyut

Vokal Terbaik : 
Hafiz - Noktah Cinta

Tempat Ke 3 : 
Hafiz - Noktah Cinta

Tempat Ke 2 : 
Meet Uncle Hussain & Black - Drama King
 
Juara : 
Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku

Tahniah le pada pemenang

aku no komen sangat pasal pemenang2 nie
sebabnya takde minat sapa sangat

13 comments:

Kaseh said...

saya minat anuar zain kak :P

bintangku said...

sama ler.... tak minat sgt. Lagu pemenang pertama tu pun tak pernah dengo. hu hu hu

mEiZ SHA said...

heheheh
sama laa kite kak atty..
tgk semalam pon x abes..:)

congrats laa pada yg menang tue..

Azueriena Norash said...

azue pun x minat nak tgk AJL tahun nie...ana rafali tu kalau masuk lagu kalau berpacaran tu ok gaksss

zura@iwan said...

sm la kak...zura pon x minat sapa..

Ms.Lilies said...

ye kak...
kot marah pun keputusan dah ada...
tak yahla nak memaki hamun juri tu kat fesbuk bagai...

nUR_rOsALiNdA said...

Kita tak tgk pon kty AJL..Hehehehe~

azzey said...

atty: samalah kita ; x de lah fanatik sgt minat sape2 pon. tahniah je lah kpd yg menang.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhuh agak terkejut jugak dengan keputusan semalam....

Zura said...

kemenangan tak d duga..

Zue AnnaLeeya said...

sy pon no komen gak kak... kira dah mmg rzki ana raffali la tuh....

nih siap ader yg bkk fanpage tak suka ana raffali lagik sbb tak puas ati dia menang... pelik btoi manusia nih kan??? klu sy malas la nak buat koje tuh... bkn dpt komisen pon... hahahaha!!!!

Cik Wanie said...

wanie tgk smlm kak,
terkejut lah ngn keputusan itew,
tapi nak buat mcm mana,
itulah namanya rejeki,
hurm...

apapun tahniah kepada pemenang...

erienz said...

sangt suka ana rafalli sbb dia sopan pakai baju kurung bila buat persembahan...