Dec 24, 2010

Pagi-Pagi dah berperang

Pagi-pagi nie aku dah berperang ngn firdaus
Puas suruh balik umah , dia tak mau 

Sebabnya nenek takde kat umah , nenek keje
Tapi still nak duduk rumah nenek sorang2

Lepas tu keluar main
Jadiknya kuasa veto terpaksa digunakan

Kena ler rotan skit baru nak balik
kita risau dia dok rumah sorang2

Nangis2 firdaus dalam keterpaksaan 
akhirnya balik rumah jugak

18 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Atty,


sekali sekala kena berkeras jugak dengan anak2 ni kan kak ?



tapi naluri seorang ibu...
lepas tu mesti rasa bersalah ..

huhu..

☆ lieya latif ☆ said...

keh khe keh .....sonok tul fir dok umah neneknye kak yeak...soh balik pun tak mo heheheeheh...

betul tu kak, nak tak nak kene gune kuase veto ..

Softtouch [Hanim] said...

Alahai ciannyer fir..yelah kalu duk sorang ssh hati kty...betul tu...

LayarLara said...

biasalah budak2 memang suka dok kat rumah neneknya... free nak buat apa saja... lengkali lah fir ye...

Queen said...

duk umah nenek best...hahahha..... tu biasela...sebab buat ape pun..nenek tak maroh... heee

kswsk said...

kuasa veto seorang ibu...

tigrismalaya said...

sekali sekali utk mengajar takde salahnya kan kak..

Yan said...

dia suke ek duk sorang2 kt umah nenek...

atty's said...

@a.z.r.i.n.a.03.07


itulah, kadang mencabar keimanan perangai anak2 nie

atty's said...

@☆ lieya latif ☆

terpaksa guna jugak kuasa veto

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

kalo fir duk sorang kt umah nenek , kty risau tak senang nak buat keje

atty's said...

@LayarLara

itulah, kat rumah nenek dia leh buat suka ati ,leh pau nenek.

atty's said...

@Queen

memang, nenek tak marah.bior je dia nak buat pe

atty's said...

@kswsk

mama kan mak..hehehehe

atty's said...

@tigrismalaya

itulah reen..kena jugak pakai kuasa ku

atty's said...

@Yan

sebab ramai kawan kt sana yan

Zura said...

nak kena rotan jugak rupenye...garang jugak kty nie..

mummysyafie said...

alahai kak, fir seronok kot duduk rumah nenek. ramai kawan kat situ