Dec 12, 2010

Mihun sup terbaik


Bagi aku mihun sup ni memang terbaik,dari dulu kini dan selamanya.
Kedainya kat rumah orang,seksyen 4 dekat pasarmalam,berdekatan petronas.

Rasanya Princess_N mesti tau.
Sedap le,mcm satu mangkuk tak cukup.

Makan mihun sup sambil dengar lagu Maher Zain,makan lak ngn along ..
----------
Sent from my Nokia phone

12 comments:

tigrismalaya said...

owhhh mmg kelihatan sedap...sy nak pi the grato seksyen 3 tak kesampaian..jd tersinggah makan kat seksyen 6..ni kedai mihun sup kat seksyen 4...sungguh banyak seksyen dinyatakan dlm komen nie..hehehe..

one day nak pi try!

cheqna said...

kty...
sedapnya...
cheqna memang suka sangat2 bihun sup ni...
terliur r..
huihuhuhuhu

daela said...

Sedapnya bihun soup ni...titiba tekak saya pon teringin..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya bihun sup....hmmmm bila la bleh makan nie agaknya...

ct rahani said...

sedapnya mihun sup.. huhu..

danishahumaira said...

kak ty ni kat area asam pedas tu ke

atty's said...

@tigrismalayananti pergi lah terai reen..

atty's said...

@cheqna
sangat sedap tau.teringat2 lagi nie

atty's said...

@daelakty tgk gambo pun kty tingin lagik nie

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVemai ler turun bangi

atty's said...

@ct rahanimemang shedap sgt ct

atty's said...

@danishahumaira
owh kedai ni kt rumah org , area fasa 4 dekat ngn hostel budak kilang yg ada pasar malam rabu ngn jumaat tuh