Dec 29, 2010

Lunch Hour



Lunch Hour aku hari nie
sedang menikmatinya bersama2 Firdaus

----------
Sent from my Nokia phone

10 comments:

zura@iwan said...

dapnya tgk lunch menu kak ty..hehe

erienz said...

mcm dah lama x makan nasi goreng...ptg ni nak bungkus nasi gorenglh...

Dee said...

sedapnya..nak sket..

Queen said...

nik pun mam nasi goreng je..lain tak lalu dah nak makan

rasp said...

yummy....fir pun makan nie gak ke sis..

wahida said...

ni yg nak pekena nasi goreng balik keje nnt neh...adeh...

Joy said...

sy td launch paw ns grg opis mate ;)

mummysyafie said...

saya tapau mcd je kak..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah makan bersama2 tapi mana pi tuan tanah blog ni, tak enterprame ke

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

menu saya makan malam tadi kak !