Dec 18, 2010

Keropok ku keropokmu

Akhirnya dapat gak makan.
Akibat kegeraman tengok keropok semalam,masa temankan fir sarapan,

Berulang kali dah goreng.
Puashati sungguh!

----------
Sent from my Nokia phone

10 comments:

Softtouch [Hanim] said...

sedpa ni kak ty...mulut ni laju je mengunyah kopok tu...sedar2 je dah abis

Hezesuze said...

ujan2 camgini mmg syok makan kopok cicah sos cili huhu

CikguZue said...

lamanyeeee tak makan. tergoda cikguzue. nampaknya kena goreng keropok keping je la nak hilangkan kempunan...hehe...

Gina said...

sedapnya keropok kak..lama sungguh tak makan nie

nza said...

nasib baik br lepas mkn kopok..kalu tidak kempunan..kempunan...

Ietams said...

musim-musim ujan sekarang ni memang sedap layan kopok kan..
nak-nak mase minum petang.. fuhh sedap

UnGu VioLet said...

keropok nie mmg makanan yg tak pernah jemu.. duk oversea nie pun, sentiasa suruh mak ayah post.. :)

wahida said...

uik...sedapnyer...nak goreng kopok jugak la pas ni..
salam kenal dan salam ziarah, saya dah follow, kalau sudi follow me back k!!

Faizaharis2 said...

aiksss mkn kopok gak?? hehehe... kt pasar mlm rasa tepung sesado..huhhh

Nana said...

sedap ni kak
nak2 sos dia tu
kt psr keramat ni ada juai
sedap sos dia