Dec 31, 2010

Kerisik

Kerisek
Apa itu kerisek
Selalu kalau orang nak masak rendang mesti letak kerisek 

Dalam minggu ni 
Malam aku ,along dan firdaus keluar cari barang2 sekolah firdaus
Balik tu singgah makan dekat Kerisik 

Restoren nie terletak 
dekat Sek 9 Bangi
Belakang Papa & Mama Rich 

Hari tu hanya fir ngn along je makan.
bagi aku makanan nya leh lah 
kira abis tu kira sedaplah kan 
Tempat pun bersih
ada wifi

layan gambar !
 minuman
 padprik campur + sambal belacan
 Tomyam Campur
 Padprik
 Nasi Goreng ikan masin

 Budak yang senantiasa je lapar

5 comments:

Eazy Izzuddin said...

oh tempat ni
cam pernah nmpk
;P

kakyong said...

ade juga restoren nama kerisik ya... semua masakan ade letak kerisik ke kak?

Gina said...

Kak Ty
Patutlah kawan Gina yang ada di Adelaide nie jarang masak di rumah, banyak restoran rupanya di Bangi nie

Hezesuze said...

laaaaa restoran rupenye..ingatkan kty buat kerisik so leh ar ze tempah hehehe

aliaaroslan said...

tempat bersih, itu sangat penting kan kakty. balik nanti saya nak try la..