Dec 23, 2010

Hari Nie Tak Lapar

Tertiba je hari nie tak lapar
Rasa macam kenyang jer
Hati lak rasa berdebar-debar
Tak lapar tapi berdebar 

Maybe semalam terlampau banyak makan 
sampai bangun pagi nie tak terasa nak makan 



13 comments:

Cik Wanie said...

Amboi mkn apa smlm kak sampai pg nie x terasa nak mkn dah,
mesti mkn yg berat2 nie kan

Lina said...

kak ty wahhh berdebar2 lak yer...kak ty nak bgtau yg sy ada pos barang utk kak ty smlm pakai pos express...nanti klu kak ty dah dpt kak ty inform yer

minta maaf sesangat sbb lmbat yg teramat sgt anto hadiah tu

☆ lieya latif ☆ said...

nape ni kak...berdebar2 ni mesti ade something ni..sampai tak lalu mkn hah....lieya lak pagi2 dah bedal pulut kuning huhuhuhu....

NURUL said...

sksk diet ke? tak bekpes ke pagi ni? meh mkn bekpes. nurul makan mihun. mari mari. hehe

atty's said...

@Cik Wanie banyak makannya semlm wanie

atty's said...

@NURULsedapnya mihun ..bagi ler kty sikit..

atty's said...

@Lina
okeh lina.nanti kalo dah sampai kty inform..tq sgt2 ye

atty's said...

@☆ lieya latif ☆shedapnya pulut kuning

rasp said...

dag dig dug hurrmmm naper tu?

tigrismalaya said...

haaa..nape lak berdebar tu kakty..

Yan said...

x lapar??
yan bangun pagila paling lapar

Hezesuze said...

bagus arr camtu kty hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bagus la akak...leh diet...eida nie asyik la lapar jerk..huhuhuhuh...