Dec 23, 2010

Hadiah Tahun Baharu

Masa buat entry nie pagi tadi

Kata ada kasi hadiah sebab aku menang contest

Aku sebenarnya lupa bila aku masuk contest
Dan amat jarang masuk contest sebab masa tade

lina
kty dah terima hadiahnya




suka sangat-sangat, banyak-banyak

aku senyum je masa dapat hadiah nie
sebab lina macam tau je 
aku memang suka kalau orang kasi aku tudung

tudung dan keychain

 hah...kty siap pakai siap2.
cantik tak ?
cantik tak?
cantik tak ? 80 x

tak  cantik pun kena cakap cantik jugak!


lina, kty ucapkan 


17 comments:

Hezesuze said...

very the cantik one kty hehe

LayarLara said...

canttteeekkkkk manisss lagik. Amat sesuai dengan kulit ktys..

rasp said...

memanggggg cantikssss..bertambah berseri lah u sis..

Sidratul Muntaha said...

cantik,cantik!
eheh..
sgt syiok klu dpt adiah.

p R i n c E S s _ N said...

wahh..congrats k.ty menang contest..tudung sgtt cun ok..

Sham Ummi Echa said...

cantikkkkkk sgt. sesuai ngan kty. congrats yer mng contest

atty's said...

@Sham Ummi Echathanks sham

azlina said...

alhamdulilah....taniah atty rezeki jgn di tolak..

Lina said...

alhamdulillah kak ty dah dpt ek hadiah tu...sbenarnya xlah contest tp pengkomen terbyk...malu sbenarnya coz dah lama tu yg smpai kak ty x ingat tu...lmbat ngat bg hadiahnya...minta maap byk2 ek kak ty...pas ni klu nak giveaway ke apa kene prepare dulu baru lar x lmbat bangat camni...happy sgt kak ty suka hadiah tu...siap pakai lg hehehe cantik bangat

atty's said...

@Hezesuze
apa yg cantik ze..kty cantik, tudung cantik ?

atty's said...

@LayarLara
tima acih t

atty's said...

@rasp
thanks sis

atty's said...

@Sidratul Muntahaitulah syiok sgt dapat diah..

atty's said...

@p R i n c E S s _ Nthanks n

atty's said...

@azlinathanks lina

atty's said...

@Linathanks so much ye lina..terharu kty .

kakyong said...

tahniah kak..
cantik lah tudung tu warna maroon yer.. saya suka warna merah mcm ni... ;)

nampak berseri2 kakty...