Dec 9, 2010

Basikal hijau jadi pilihan

Basikal baru untuk Firdaus,sebab basikal yg lama dah tak sesuai sebabnya firdaus dah besar,basikal tu terlalu kecil untuk dia.

Basikal baru pun kaler hijau sama dengan basikal yg lama,
firdaus suka pakai topi hijau,baju hijau,dan basikal pun tetap hijau dari dulu kini dan selamanya.

Pecinta hijau sejibik macam untie masviona

Masa memula beli,beriye letak basikal dalam rumah takut hilang gamaknya.

Hari nie aku cuti,ada agenda bersama anak2 remajaku
----------
Sent from my Nokia phone

34 comments:

LayarLara said...

pecinta hijau... bagus.. sejuk n mendamaikan

Softtouch [Hanim] said...

wa fir basikal baru....nk pinjam boleh ker?

UnGu VioLet said...

wah.. pencinta hijau gitu... :)

☆ lieya latif ☆ said...

wah firdaus dpt beskal baru..senyum sampai ke telinga laa anak bujang akak tu yeak hihihi.....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie holiday sis.....

nur said...

wah.. peminat hijau tegar ni..
ALL IN ONE
thanks for commenting

bintangku said...

tgk basikal tu, teringat zaman "muda-muda" dulu. Ada basikal warna oren, ada roda kecik kiri kanan. Dah terer skit buang roda kiri, dah terer lagi buang roda kanan, bangga giler bila dah terer main basikal 2 roda.

p R i n c E S s _ N said...

wahh..ape agenda arini...jln2 ka...

Joy said...

pas ni ptg2 mesti Fir dgn basikal baru aja ;)

CGG said...

hijau tu menawan kak:)

Eazy Izzuddin said...

bole pinjam kak basikal nk g class nanti
hehe

Layans~
Free Domain

tigrismalaya said...

cantek beskal..ingat nak beli 1 tuk my lil irfan, dia pon nak ijo tapi ijo ben10..
masalahnyer, saper nak lelayan dia naik basikal tuh? basikal/keta dia pon maen dalam uma jer..huhuhu..

mEiZ SHA said...

WAA SELAMAT BERCUTI KAK ATTY..:)
fir..akak nak pinjam beskal bleh..:)

Queen said...

ehehe..time sayang die belek la..nanti lama2 tersadai la kat luar tu kak ty..hihihi

Nurhayati said...

wah terasa cam nak naik beskal plak. lama giler tak naik.. last zaman sekolah hihi

Dee said...

pinjam basikal nk gi keroje bole?

ct rahani said...

wah syok la fir dpt basikal baru..

atty's said...

@ct rahanimemang seronok sgt dia

atty's said...

@Deeboleh je

atty's said...

@Nurhayatisama le .kty pun dah lama tak naik beskal

atty's said...

@Queen
setakat ni hari2 pakai

atty's said...

@tigrismalayatu lah fir ,masa takde kawan men dlm umah je..dah pandai berkawan.asik main kat luar

atty's said...

@mEiZ SHAboleh je kak ninie

atty's said...

@Eazy Izzuddinmeh lah dtg umah pinjam basikal fir

atty's said...

@CGGfir fanatik hijau

atty's said...

@Joybukan ptg2 je..pagi2 pun udah keluar main

atty's said...

@p R i n c E S s _ Njalan2 N.

atty's said...

@bintangku
dulu pun fir cenggitu

atty's said...

@nuritulah peminat hijau tegar rupanya si fir nie

atty's said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVetq

atty's said...

@UnGu VioLettu lah mar..hai mar..sihat

atty's said...

@Softtouch [Hanim]boleh je ..

atty's said...

@LayarLaratu lah kan ..

masviona said...

auntie like lah firdaus manyak2 klu camni...hehehe