Dec 13, 2010

Balik rumah

Akhirnya aku dapat jugak bawak firdaus balik ke rumah kitaorang.

Puas pujuk balik taknak balik,asyik nak duduk rumah nenek,sebab kat sana ada geng.

Itupun umpan nanti mama bawak tengok wayang .

8 comments:

kakyong said...

mcm tu la anak2 kak, suka dok rumah opah sbb ade kawan & menan byk... huhuu

nza said...

kt rumah fir xde kwn tu..sbb tu sronok sgt umah nenek.

LayarLara said...

abislahhh mati kutulah fir kat rumah... hehehhehe...

(Kyts.. kalau free ym saya bleh tak... nak tanya sesuatu laaa)

tigrismalaya said...

ramai kwn laa tu kat saner..

cheqna said...

hahahahaha
fir tak mo balik erk??
budak2..memang besh kalau ramai kengkawan...

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...ni la namenye cucu nenek kak oiiii......gitu laa dilema cuti sekolahkan kak.....anak lagi suke dok umah nenek...kite laa yg tahan rindu heheeheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

budak2 slalu cam tue..klu dah jumpa geng kat umah nenek.....mesti susah nak balik kan..sama cam anak buah eida..heheh amani sebab kecik lagi kan..xtaw lagi geng2 nie...

Nazz@Purple said...

cuti skolah kan..memang srnok main2 ngan geng..