Dec 28, 2010

Asyik Lupa

On The way balik keje semalam
Tertiba dapat kol
Tak angkat salah..angkat pun salah kot ada hal penting pulak kang..
Tapi Angkat jugak

Orang di sana : Kat mana tuh , buat apa ?
Atty               : Dalam kete le , nak balik umah
Orang di sana : Kenapa lak nak balik
Atty                : Dah pukul 5 balik lah takan nak tido kat opis pulak!
Orang di sana : Bukan ke balik 5.30 
Atty                :  Lor kan dah bertaun kita keje mmg baliknya pukul 5 kadang  lagi awal dr tuh
                         mak we mana lak balik kol 5 .30 nie, ayork benda rutin harian kita pun leh lupa
                          mcm tu gak tiap kali anak balik sekolah pukul berapa pun lupa, anak masuk      sekolah pukul  berapa  leh lupa ,
                                  kena penyakit amnesia ke ?(tahap dah membebel dah nie)
                                  atau awak ni melayu mudah lupa ?
Orang di sana : im sorry..nanti malam banje makan k.bye.

nasib ada ayat pujuk kat last tu ,kalo tak majuk setahun ,

orang kat atas tu mmg pelupa sungguh..banyak sangat kot makan semut..ke buat semut jadik ulam?



15 comments:

sW33tdARLiNG said...

aisehhh nak belanja dinner puleekss.. kalau gitu, silalah lupa lagi... hehehehe
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

rasp said...

hahahaha kelakar u nie sis...
"ulam semut" cam fear factor gitu..
sib baik pandai pujuk.....

Queen said...

ehehe..laju je die tukar topik dan terus bye.memang ayat pemotong bebelan..hihi

[-suziey-] said...

uik layout baru lagi..hehe..rajin kty yek:p

waaa soo sweet la ade ayat pujuk2 tu..hiks;P

POSH76 said...

paling bess tang belanja makanla...lawak2

zue @ annaleeya said...

siap ulam semut ker??? hahahaha... klako ar k.ty nih...

Dee said...

ini mesti along neh..hahaha..

p R i n c E S s _ N said...

ayat pujuk y last tu yg best...hehehe

wahida said...

kak, suami saya pun tahap pelupa yg amat sampai saya naik marah lak kengkadang tu...maybe betul la kata sis, byk mkn semut kot...

kakyong said...

hahhahaha... lucu plak baca n3 ni... ;)

LayarLara said...

siapakah gerangan orang itu?

nabilah_2908 said...

hehe...bukan bnyk makan semut..bnyk lagi benda yg harus di fikirkan nya...sbb tu selalu lupa.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
VACATION 2010

sweethOneY said...

ahaha. kan dah kena :P

atty's said...

@sW33tdARLiNG

sonok gak kan,lepas tu belanja dinner

atty's said...

@rasp

nasib lepas tu pujuk balikkan