Dec 2, 2010

Alasan Baik punya

Pagi ni aku dah buat dosa 
tipu sunat dengan laki sendiri 

Along sms , yang tolong booking tiket wayang utk malam nie ,
nanti bawak budak2 semua ,

Pada mulanya aku sudah nyaris2 mau booking 
tengah select seat , sekali 

Aiyarkk...mana mungkin 
malam ni malam jumaat , cannot.!
aku tak mau keluar umah kalau malam jumaat 
aku nak duduk rumah je malam jumaat 

Lepas tu aku balas sms along
cakap lah , takleh ar bang , budak2 semua ada program memasing 

aiseh..along idak ler balas lagi sms aku tu 
lantak ler situ ..

Malam jumaat jgn ganggu gue 

atenya aku nak nengok 

v


v


v


v

v

v

v


TARA 
(The Amazing Race Asia)

malam nie kat channel 701 
tolonglah janganlah sapa2 nak koling2 ke ajak jumpa ke 
ajak dating ke 
sedangkan laki aku sendiri ajak dating pun aku tak mau 

memang banyak ulangan nanti 
tapi tak sama , 


ampun kan saya along
wahahhahahhaha


5 comments:

cheqna said...

muahahahahaha
sama r kite kty...
along!!!!!!!!!
kty tipu tu...

Puan Iza said...

hehehe...tipu sunat tak per kty...:-) sy pun layan gak TARA nie....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

he he he...
takpe...tipu sunat kak

NURUL said...

SAMA LAH NURUL PUN SUKA YEHAAA

nza said...

kiranya peminat xtrem The amazing race la nie...he...