Dec 23, 2010

Adik jual burger


Adik jual burger.jpg, originally uploaded by attyfir.

Cuti sekolah nie,adik partime jual burger,kadang2 tolong kawan dia kat carwash.

Apa perasaan adik hari ni?

Adik dah tengokkan kemampuan adik,mama sendiri tak sangka!

Kalau usaha kuat sikit,lebih skit

mesti dapat lagi elok

mama tak marah pun,cuma nak adik usaha lebih lagi tau

5 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Bagusnya Adik!.. mesti dia dapat rasakan yang duit bukannya datang bergolek..




koinsiden kak atty;

saya baru jer lepas makan burger spesel sebelum bw ni..

aliaaroslan said...

semangat kuat betul adik. well done!

nza said...

bagus la utk isi masa lapang n dpt tmbah duit kocek.....
Adik ambil PMR ke n dpt brapa A?????

Softtouch [Hanim] said...

bagusnya adik...dah tau cr duit sndiri..bagus jgk kty sbb dia tau bkn senang nk cr duit

kakyong said...

bagus lah kak, adik pandai berdikari...