Nov 29, 2010

Semakin hari semakin nakal

Firdaus makin hari makin nakal , makin banyak lemak
dia dah mula pandai bergaul nak berkawan, bukan mama tak kasi , tapi ada batasnya

Nak duduk rumah nenek je , sebabnya nenek tak marah bila dia keluar
tapi kalau dengan mama, nanti mama marah jer, bebel2 je

Camne mama tak marah ,
asyik nak main jer
walaupun cuti sekolah , tak boleh asyik nak main je
kalau petang baru boleh main

Thanks to kakak, yang sanggup jaga firdaus yang banyak songeh.

6 comments:

rasp said...

budak2 nak membesar gini lah kan sis..
sapphire pun dah semakin 'ceerrddikkk' yg mencabar :D

mummysyafie said...

sama la kak..bila semakin membesar, apa yang mummy cakap mesti ada jawapan. penin kepala kadang²

kswsk said...

dia dah stat explore byk benda tu kak..tu yg makin byk lemak...hehehehe

Dee said...

cabaran membesarkan anak skrg makin hebat kan kty..

Eazy Izzuddin said...

biasa la nk membesar..
xD

nUR_rOsALiNdA said...

Biasa kot tu kak..Budak nak membesar, Tau nak mainnn je..