Nov 16, 2010

marah yang tak jadi


Photo0043.jpg, originally uploaded by attyfir.
Tunggu orang hantar barang,tapi adik tu tak reti pulak bawak forklift..aku agak bengang sebabnya mengganggu waktu rehat aku.

Tapi tak jadi nak marah,nak buat camne,kalau dah memang tak reti.

Penyelesaiannya nasib ada uncle depan opis aku yg sudi nak tolong.

Kesimpulannya:
kita satu malaysia,tolong menolong amalan mulia,tak kira apa jua bangsa

6 comments:

LayarLara said...

1 malaysia!

Kyts, rumah kita pun pernah banjir ikut dinding (masa dok flat). Jalan penyelesaiannya adalah simen semula dinding itu.

[-suziey-] said...

waa xde forklift dorang pikul ke mende tu?? dasat ni cam badang..eekekeke:D

Softtouch [Hanim] said...

igtkan kak ty yg kene bwk forklif tu...rupenya uncle tu plak yer...heeeeee

Eazy Izzuddin said...

senang je kak bawak forlift...
hehe
dulu keje tesco slalu gak bwk
;)

Dee said...

kak..ko belajarlah kak bwk forklift tu..tp senyap2..jgn bgtau bos..nti bos ko suruh ko buat selalu..hihihi..kalo suruh gak..ko mtk gaji lebih kak..hahaha..

salam aidiladha utk kty sekeluarga ye..

mummysyafie said...

benda apa tu kak?