Nov 23, 2010

Pemandu Lori

Alkisah cerita mengenai pemandu lori
 sambungan entry yang sebelum ini

masa lunch hour
aku ada lalu kat tempat kejadian
lori masih tidak dialihkan ,dan pemandunya masih lagi ada kat dalam
aku nak tergelak pun ada

kesian pun ada
tak tau ler apa masalahnya lori takleh dialihkan .
selagi lori tak dialihkan , memang pemandunya takan dapat keluar
ntah makan ke idak tu ..
bayangkan lah dari pagi sejak kol 8 pagi sampai le membawak ke pukul 2 masih lagi ada kat dalam lori tu

Tapi tulah ..accident yang tak membabitkan nyawa..tapi boleh jadi pengajaran pada si pemandu lori
yang terseksa kat dalam lori berjam-jam ,

Tulah ..lenkali bawak lagi lori laju2..

15 comments:

p R i n c E S s _ N said...

hohoho...kasihan btol driver lori tu...

..nOj.. said...

eh dlm lori lg? biar betul. abes berlapar la dia. lama tu. sian. hehe

wantie said...

napa tak kuaq kuaq? kaki tersepit ka?

kakyong said...

ish ish.. apa lah malang nasib pemandu lori tu ari ni...

Hezesuze said...

weols panggil lori hantu kty...mmg hantu kalo bawak..laju gilos...

Sidratul Muntaha said...

sian plak dgr
tapi nak buek camno kan?
salah sendrik!

Dee said...

kesiannya..dia..xkan xde hp leh mtk tlg kt kwn..

atty's said...

@p R i n c E S s _ Ntu lah n..sian lak nengoknya

atty's said...

@..nOj..tu lah noja..lama dah dr pagi sampai kty balik keje.

atty's said...

@wantierasanya takde tersepit pun

atty's said...

@kakyongtu lah kakyong ,,sian dia

atty's said...

@Hezesuzelaju le tu ze..sampai terbabas

atty's said...

@Sidratul Muntahaitu lah ayu.,.,sian..tp salah sendiri

atty's said...

@Dee
itulah dee.,.,tak pahe aku ..napa tak alihkan lagi lori tu ..

CuTeMiUt78 said...

ooppss.... apa kes ni kty... nanti nak baca n3 tu.. nak tau apa kisahnya