Nov 10, 2010

Nasi Lemak Beratur

Hari nie seawal pukul 7.30 dah terpacak depan gerai abang 
kat Kajang Area Taman Sepakat Indah 2
Nasi lemak abang tu , rm2..apa pun jenis lauk..kuih rm1 ..murah kan ..
tu sebab orang rela beratur panjang..rela tunggu berjam-jam,
aku pun tak terkecuali .

kadang pikir nak diet..beli kuih je lah ..
sekali sampai situ , terhidu nasik lemak yang memukau jiwa
dan-dan join orang lain beratur
macam sonok le pulak beratur nak beli nasi lemak
konon2 nya mcm nak mengundi di pilihanraya gitu
(padahal dalam seumur hidup baru le sekali je mengundi)

Tapi hari ni abang ngn kakak tu lambat sampai
tapi diaorang belum bukak kedai, orang semua dah buat queue
termasuk ler aku ,
orang sanggup beratur kalau sedap
dah le sedap murah lak tu

gambar nan ado, sebab nya kalau ada gambar kang, 
aku terus start enjin 
gi beratur nak beli lagi satu bungkus
camne ler badan tak gebus..
salahkan abang yang jual nasi lemak tu!

23 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

FUH MURAH TU KAK....dasatkan...sampai beratur hah.....ye la bende murah n sedap...harus dpt perhatian yeak tak...

Ietams said...

murah rezeki orang tu kan kak..
jenis ikhlas berniaga..
makanan sedap dgn harga yg murah

Cik Wanie said...

kalau kat Penang ada nasik kandaQ beratoQ,
kat Kajang ada nasik lemak beratur yer,
hihihihihi:)

dilaOHdila said...

attym
kedai nasi lemaka tu yang abang POLIS tu ke ngan MINIK dia tu
aku suka nasi lemak depan taman sepakat dua tu
kakak tu punya sambal banyak sedap. berseh pulak tu....

atty's said...

@☆ lieya latif ☆lieya tu ler , ramai customernya

atty's said...

@Ietams tu lah ieta..semoga murah rezeki abg ngn akak tuh

atty's said...

@Cik Wanie aah wanie..sini nasi lemak beratur

atty's said...

@dilaOHdila tak tau ler pulak dila..tp dia mmg ngn bini dia.pakai van biru ..yg dia jual nasi lemak rm2 apa lauk pun..

[-suziey-] said...

pasti maveles tu sbb ramai sanggup beratur..utk nasi lemak.. :)

p R i n c E S s _ N said...

taman sepakat indah blah mane k.ty..?? sedap sgtt ke..?? ley ajk Za terjah nti..

*Miss Geli^ said...

sedap betol ke kak??

nasik lemak kalu, saya suka sambal kerang....

kirim la sebungkus nanti eh?

atty's said...

@*Miss Geli^sedap ..tu kty sanggup beratur.kalo ko dkt..den dah tapau utk ko ..

atty's said...

@p R i n c E S s _ N n..area tp jalan nak ke bintang tu..kalo ramai org beratur.situ ler.

Queen said...

ada gaya macam char kue tiaw beratur at melawati tu tak?..hihihih

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

dah lama tak pekena nasik lemak la...sejak nak diet ni...

mEiZ SHA said...

pasni tapau 1 tuk ninie ye kak..:)

Hezesuze said...

bila lak nak makan nasi lemak ngan ze ? huhu

Eazy Izzuddin said...

murah gler..
patut lah ramai beratur...
teringat kat penang
de jgk nasi kandar beratur hehe
xD

Entry Baru:
*CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

Sham Ummi Echa said...

murahnyer kak nasi lemak brlauk rm2 je. dah ler murah sedap plak tu kan. makanan kalo jual sedap mmg org snggup je beratur pnjang

KSWSK said...

biasa la kak...lau makanan sedap pastu murah mmg berjela org beratur

cikbedahlaser said...

maasa dok vista dgn pekah dlu... kt psr mlm pantai dlm ade jual nasi lemak... abg opis sy pnggil nasi lemak tarik.. ahahahah
sbb masa dia bungkus nsi lemak tu last sekali dia akan ikat dgn getah... n tarik getah tu...
kebarangkalian putus getah adalah tgi lak tu....

tp nasi die mmg sedap

mummysyafie said...

patutla orang ramai beratur, nasi lemak nya sedap plus murah lagi tu..

p R i n c E S s _ N said...

ok k.ty...akn ku terjah nti di hari minggu...tggu Za balek...