Nov 7, 2010

Live: A & W


Tengah lepak kat  a & w,
Tapi aku tak berapa sangat a & w ni..suka lagi Merry brown


sent via my SE from maxis


14 comments:

kakyong said...

kat ipoh tak sure ade lagi ke tak A & W ni..

p R i n c E S s _ N said...

a&w fav N tu..esp rutbir die..yummy!! tp preggy ni kne kureng2 kan plaks...huhu

Wawa said...

sy lak suka lg a&w dari merrybrown... tp dua2 pn layannnn <3

muchas luvas, wawa~* secretwhisper.net

CuTeMiUt78 said...

salam kty.. wah kemain A&W ya

Ms.Lilies said...

dah berzaman saya xmakan ni kak...kat sini ntah ado ntah x hihi

POSH76 said...

Saya suka A&W tapi float jer...marry brown kureng sikit tp bnyk pilihan hehe

☆ lieya latif ☆ said...

alamak kak ty, tgk A&W terus kecur...dah lame gile lieya tak pekena A&W...tingat2 waffle....

[-suziey-] said...

waaa bestnye..dh lama xlepak kt anw..slalu time skolahj dulu suka lepak kt sini..sedap floattt dia

Zura said...

sedapnya fries tu.. hehe..dalam banyak2 fries, paling suker fries McD...masin secukupnyer... :)

Hezesuze said...

dah lama tak makan anw ni kty huhu

Softtouch [Hanim] said...

sy suka a & w lagi kot kak ty..suka curly fries dia..

Syima Syaz said...

btl2!! marry brown lagi dap

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kiter dari ari tu teringin nak makan A&W ni...ape menu yang sedap ek?

Redbloodsnow said...

kat kuching nan hado A&W :( teringin nk minum roofbeer tuh arr