Nov 23, 2010

Drive laju-laju sampai masuk longkang

















Kejadian berlaku pagi tadi
kat Highway kajang silk

Pemandu lori bawak lori laju2 sampai masuk dalam longkang
lepas tu takleh keluar sebabnya pintu pemandu betui2 ngam2 kat tiang letrik
yang sebelah penumpah lak betul2 kat tebing bukit

amik ko ..nasib pemandu takde apa2
tu ler bawak laju-laju lagi sampai masuk longkang
nasib ler takde babitkan orang lain .

ingat tu ye..hati-hati semasa memandu , biar lambat asal selamat.

----------
Sent from my Nokia phone

11 comments:

Mak Su said...

hah! tu diaaaa!

Joy said...

huhuhu..mujur x de kemalangan jiwa!

Ms.Lilies said...

Erkkk....ni yg ngeri ni sok nk blk kj 4 beranak je

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

menakutkan tengok xcident nie kan..malam raya haji hari tue..tengok xcident yang menyebabkan kematian 4 beranak dekat heway slim river tue....huhuhuhuh kesian sangat..

Sidratul Muntaha said...

padan muko!
pasni klu bwk laju2 lagi tu aku tak thulah kak.
situ lori mgm buat F1 saje.

[-suziey-] said...

padan muka..seb bek umur panjang dan xmelibatkan org awam..klu la terbakar lori tu..mmg arwah dh..

sWeEtdARLiNG said...

mentang2 laa dia besar, kaaan?

www.sw33tdarling.com

Softtouch [Hanim] said...

tulah lain kali bawak slow2 sikit.kan dah masuk longkang..

p R i n c E S s _ N said...

samseng jalanan...harus kne cmtu..bia serik..

☆ lieya latif ☆ said...

ish kak ty, ngeri lieya tgk..seb baik tak jadi ape...takut kalo lori ni hentam kenderaan lain jek...tak pasal2 yg lain jadi mangse...selalu jadi kes camtu....

CuTeMiUt78 said...

oohhhh.. alkisahnya... eemmm pengajaran tuk pemandu2 ni kan