Nov 20, 2010

Bubur som-som

Hari ni aku lepak umah mak
suh mak buat bubur som-som
sedap bangat..tq mak!
----------
Sent from my Nokia phone

6 comments:

ZanaNordin said...

uish...sedap nie kak
selalunyer kalau kat tempat zana
bubur sum sum di buat lepas habis majlis kenduri kendara. Jamu jiran2 yg datang tolong masa hari majlis tu

Ann GreenStrawberry said...

ishh... tetiba cam nk jugak.. huhuh... harus buat ni nati.. hihi

kakyong said...

sedapnya.. saya pun dah lama tak makan bubur somsom ni....

Yan said...

bubur som2 rase dia same ngan lompat tikam tak?

aritu ade tgk kat astro... erra fazira buat bubur ni.. tp pastu dah lupa dah resepinye

p R i n c E S s _ N said...

arghhhh....mcm nk suh ibu buat laa...

Ietams said...

macamne rasa nye bubur ni yer??
saya tak penah jumpa lagi..