Oct 4, 2010

Suara kau Tak Sedap

Ada bila ntah,.
aku bawak fir makan mcd..tapi .aku beli kat drive-thru je.

Kalau drive thru mestilah nanti kuar suara kan ..
orang nak amik order..

Sekali masa orang tu tanya order..confirmkan order..
fir cakap .sore budak yang amik order tu tak sedap .bapak buruk.kata fir..


Waduh..nak tergelak aku .
apa lah kau ni fir..itu dah paling sedap..mcd leh cari tau .

Masa nak bayar ..aku acah2 dia..
mama kasi tau abang tu ye ..fir cakap sore abang tu tak sedap.

Fir cakap ..takyah lah mama..yang penting..mcd tu sedap..
hah .tau tak pe..wahahhaha..sore yang amik order tak penting..
yang penting makanan yang kita nak makan tu..

sent from mymobile

7 comments:

marinahunny said...

hahahhaa ngada2 plak fir ni,...

POSH76 said...

budak2 selalunye bercakap benar hehe

Softtouch [Hanim] said...

he he he...xpe fir..suara xpenting..janji mc d tetap sedap...

Atie Yusup said...

huhuhhuhu serius jujur anak kty...

mEiZ SHA said...

hehehehe
pandai ye cik abg kecik tu skang..:)

kite tggu suare ye bile da besar plak ti..;)

Lina said...

hehe klaka pulak...tp tu lar suara tu x penting yg penting mcD tu

ALoNa Cintamaniszlite said...

kahhhh...tak tau pulak keje kat mc d kena ada sore sedap, fir...hehe