Oct 18, 2010

Sakit ..


Sejak akhir-akhir nie ramai yang sakit..
Andai kita sakit..kadang memang kita tade niat nak menyusahkan orang
taknak orang susah kerana kita..
datang jauh2 jenguk kita
tapi sekurang2 nya bila kita sakit.orang tau.
ramai yang akan mendoakan kita ..semoga sembuh dan sihat .

Semalam aku ke HKL..
melawat kak asmah..tu pun nasib aku perasan sms yang masuk 
terus bersiap ke HKL..lama dah tak jejak kaki ke sana .
punya jauh parking ..aku parking kat Hospital Bersalin jalan kaki ke wad 24.

Apupun aku doakan akak cepat sembuh .
kena pantang betul2 lepas nie.
tapi sekurang2 nya aku pun insaf..kena jaga jugak pemakanan aku 
kena kurang kan gula dari sekarang

11 comments:

Softtouch [Hanim] said...

mmg hkl jauh nk parking n nak ke wad...dulu masa mak sy duk spital mcm tulah..kerana mak jauh pun jauhlah...

Azueriena Norash said...

azue pun dah lama x jejak kaki kat hkl kak...ppum pun azue letihh...huhuhuhu...

semoga kawan kak yatt cepat sembuh yerkkk

Aleeya said...

moga kwn kty tu cpt sembuh yea...

Hezesuze said...

wah park kt area hkl tu mmg jauh gilos kty....boleh ar turun 5kg nnti..ahakss

semoga kwn kty tu cepat smbuh ye..

Ciklinn said...

huhuuhu linn pun aritu tgok anak kwn kat hkl.. adess menapak... sampai silih berganti ha dukung umar.. hahahha

skrg musim pans sbb tu ramai yg sakit.. pehtu org kata sbb nak musim haji... betul ker yerk?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kne jage kesihatan skg ni..penting..

Syima Syaz said...

semoga kakak tu cepat sembuh...

Liza said...

semoga cepat sembuh

Gina said...

semoga kawan Kak Ty cepat sembuh dan selamat semuanya..Kak Ty pun take care yer

Yan said...

semoga kawan akak cepat kembali sembuh

adenium said...

kakty... semoga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik.. dan semoga kak asmah cepat sembuh...