Oct 5, 2010

Ntah Apa2..

Sejak dua hari nie ..
pepagi buta aku dah ke bank ..nak bank in cek..
saja pilih waktu pagi ..senang ..tak jem.parking banyak.
kalau pergi time lunch kang..puas ler tawaf..baru nak dapat parkingnya

Tapi 2 hari turut2 aku pergi pagi
mesin deposit ceknya ..semuanya tido..
dalam erti kata .takleh diguna pakai .
yang kena pakai sampul pun camtu ..yang pakai mesin pun camtu .

Jadiknya ..bila time lunch .
sekali lagi ler aku kena pergi ..  ..
kadang pikir..diaorang ni ..benda camtu pun takleh nak alert..
jadinya apa kejadahnya mesin itu kat situ .kalau ..kena tunggu ofis hour jugak baru ..leh nak pakainya ,.

Time tu ler ..kadang kita nie rasa mcm nak bom je ..mesin tu .
kang tak pasal2 lak aku kena penjara ..ingat nak rompak ..bank .

Sepatutnya ada nya kemudahan tu semua .
dapat memudahkan orang awam ..tapi .macam ..takde guna je..
asal pergi takleh digunakan ..rasa nak buang masuk laut buat tukun je.

semalam sekitar pukul 2 pm pun aku ada g bank .
kaunter adaler dalam 6 ke camtu ..yang bukaknya ..3 jer..
jadiknya ..orang dah berpusu2 tunggu turn..
kaunter lembabs nak mampus..

sent via my mobile

8 comments:

Aleeya said...

uishhh mesti pagi giler akak ke bank ni yea hheheheh, slmt bekeje kak :))

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

akak lebih baik apply keje kat bank je...memang kengkadng hangin je kalo mesin asyik tidok je..malas nak wat keja orang bagi makan pun tak nak...gurau je..

mrs.ecam said...

kul bpe pg2 g bank nih?? tp mmg skt ati klu g2 tp out of sebis...huuuuu

rasp said...

betul tu sis...
kkdg pihak bank nie konon nak bagi gud servis...
tapi ntah laaaa...cam hampeh gak kan...

Lina said...

salam...

selamat hari raya kak ty...

klu pasal servis kat bank nak cerita pun buat sakit hati jer...rasanya dah jenuh buat aduan tp masih sama juga

☆ lieya latif ☆ said...

hadoi mmg bikin sakit ati kan kak ty.....ape laa org bank ni, tak alert laaa...cepat2 laa betulkan ape yg patut......

momguess said...

huh
kalau den konpem ada yg kena bakar ni
hehehhe

kakyong said...

tensi kalo g bank dlm situasi kaunter buka sikit.. org nak tunggu ramai...