Oct 6, 2010

nasib cermin depan kereta ku tak pecah

Tadi lunch hour ..
aku nak g rehat .aku nya kereta betul2 belakang lori
tertiba je aku rasa macam ujan lak .

eh dalam hati aku .
ni bukan ujan ler.
ni batu kecik2 nie ..ya allah ..baik aku .jangan follow..itu lori
nasib aku perasan ..punyalah banyak batu kerikil kecik2 tu jatuh.
nasib lah tak kena cermin kereta aku .
kang tak pasal2 je.itu ler pulak ..nak ganti .
udah ler petang ni aku nak ke Subang..

Harap tak ler jem..
bawak mak aku g beraya umah makyong aku ..

sent via my mobile

9 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

bahaya tu kak ty....

Ciklinn said...

haits.. paling linn tak suka.. kadang batu tecik pun leh buat cermin retak..huhuhu

zura@iwan said...

aahhh...kalu ikut blkg lori bahya...kdg2 batu2 kecik bterbangan mau kena cermin keta tu....haizzz..

Hezesuze said...

kalo lori ade depan Ze...ze kasi potong arr...huhu

Ruziawati Bukhari said...

nasib baek x jadi apa2 kak ty.. lain kali hati2 ye?

POSH76 said...

bahaya kalau ikut lori ni...batu kecik tu kena sikit jer habisla cermin keta...

Softtouch [Hanim] said...

sy xsuka kalu follow blakang lori..pernahlah dulu cermin kete sy pecah gara2 batu2 kecik tu...

mummysyafie said...

kalau ikut montot lori mmg bahaya. nor tak suka kalau ada lori kat depan..sebabnya sumtimes kalau lori break, lampu tu tak nampak. selalu nor slowkan keta or bawak laju potong lori tu

http://zdorozhizn.ru/ said...

http://zdorozhizn.ru/