Oct 7, 2010

Mana Yang Perempuan

Aku pergi makan dengan adik.
abis makan semua ..masa nak bayar.
cashier tu tegur..

mana yang perempuan.
maksudnya mana anak perempuan akak?

Owh aku terkedu..
rupanya cashier tu tau je ahli keluarga aku ye.
walupun aku bukan regular customer..tp dia alert betui ngn customer dia
ye lah .aku g makan ngn adik je.akak tade..

Lambat gak aku nak jawab soalan dia.
terdiam sekejap ..sebabnya ..aku tgh pk.betui ke soalan tu utk aku .
atau aku tengah pk .kat mana akak .wakakakka.kadang macam lupa..pun ye..

Terus aku jawab .iwh ..si akak .pergi kem.
cashier tu tanya lagi ..bila baliknya ?
aku cakap hari jumaat petang..?
kenapa ?
nak banjer kitaorang makan ke ?
gelak budak tu ..
jadiknya rumusan dari cerita.
selama ni ada ler 2-3 kali = 5 kali kot .atau lebih .
kitaorang diperhati kan lah kot.sbb tu dia tau jumlah keluarga aku ..
bagus gak tu .kiranya perihatin gak .ler..kan.ngn customer..

sent via my mobile bukan blackberry.

10 comments:

Aleeya said...

HUHUUU dia dok perati kty ehhh, glems kot kty n anak2 neh..g pun anak kty kan cun melecun mstile de je yg dok perati turrr hehehe

Hezesuze said...

mesti kty selalu terjah situ kot....so dia ingat ler muka2 anak2 katy..huhu

Liza said...

bagus tu atty, dia cam customer

CuTeMiUt78 said...

kty glamer la... eemm ataupun org tu adalah salah sorang yg mengikuti citer2 kty kat fb ke.. blog ke

SyimaSyaz said...

kot2 dia baca blog akak kot...atau...dia suka tgk anak akak tu..yelah cantik...=)

Gina said...

Die perasan sebab anak Kak Ty sorang aje perempuan

adenium said...

kakty... tuh mesti berkenan akak tuh,, nak buat menantu kot... hehehhe

Softtouch [Hanim] said...

ni dia mesti minat kat akak ni kak ty...berani yer dia tanya...tp cashier tu lelaki ke pompuan?muda ke tua?kene kaji ni kak ty...he he he

mummysyafie said...

tats mean lepas ni kak ty kena datang kedai dier lawa²..sbb jadi perhatian..hihihihi...

http://zdorozhizn.ru/ said...

http://zdorozhizn.ru/